vineri, 25 martie 2016

Strigăt mut (1)

"Iar El a zis: Cele ce sunt cu neputinţă la oameni sunt cu putinţă la Dumnezeu."

Nu l-am auzit vreodată strigând așa de tare:

"Auzi, nu am venit pe această lume pentru asta. Nu m-am născut prea repede să port această povară, această luptă. Mă simt sfâșiat în mii de bucăți și aruncat felinelor din deșert. Simt legăturile de la încheieturile mâinilor și picioarelor cum mă strâng foarte tare... patru bivoli vor să îmi despartă membrele de trunchi...
Așa mă simt! Condamnat, legat și executat!
Dar nu asta mă liniștește, acest lucru e doar pragul vieții veșnice, ușa deschisă prin suferință.
În mine sălăsluiește iubirea și nu am crezut că o să vorbesc vreodată de acest lucru, de această înlănțuire...
Și de ce aș vorbi?
Se întâmplă uneori să iubim oameni care nu ne iubesc. Pe aceștia îi iubim cel mai tare. Asta nu ar fi ceva ieșit din comun, mereu au existat asemenea situații. 
Problema e ce se întâmplă în sufletul omului, acelui care iubește. Așa începe dedublarea lui, conștientizarea lui că nu e singur, în acel moment se activează Conștiința, Sinele, Cugetul, Adevărul...
Și așa începi a te lupta, cu tine și cu iubirea din sufletul tău. 
Ca să te menții pe linia de plutire îți șoptești :"Suflete, rămâi pur!"
Ești înlănțuit, ești legat cu zale de fier, grele, de două degete grosime. Devii din creatorul iubirii în supusul ei și apoi cu toată ființa ta o dăruiești cuiva. În unul din cazuri, iubirea ți-e acceptată, devii dresorul ei dar nu pentru mult timp. Primirea iubirii în schimbul iubirii te transformă din dresor în sclavul ei. Ai face orice pentru persoana iubită!
Dacă iubesc nu știu. Nu știu dacă neliniștea, dorul, speranța, atacurile de panică sunt rezultatul acestui fenomen.
M-am abătut de off-ul meu, vroiam să vorbesc de demonii interiori, de ceea ce gândim. Scenarii, asta se întâmplă în capul celui ce iubește, mii și mii de scenarii și atunci îți spui:"Suflete, rămâi pur!"
Acum e timpul să plec, aud zgomot în sufletul meu!"

"Iar El a zis: Cele ce sunt cu neputinţă la oameni sunt cu putinţă la Dumnezeu."

Niciun comentariu: