miercuri, 30 martie 2016

Pregătiri înaintea morții

Mă cheamă muntele!

Bucăți de granit să îmi acopere trupul ca nimeni să nu îndrăznească să mă dezgroape. Ca apoi, să renasc ca vechii druizi, să înscripționez semnele iubirii pe lespedea de piatră, acolo, în mormântul de granit. Să rog muntele să mă îmbrățișeze, să mă acopere cu văile lui, să mă spele cu râurile cele limpezi și ciripitul păsărilor să  fie bocetul adormirii mele...
Să modeleze muntele văi și prăpăstii în calea celor care vor să mă caute și brazii să îmi fie gardieni.
Fiarele pământului să te îndepărteze de locul unde trupul meu doarme.

Doar cu adormirea mea v-a înceta iubirea din pieptul meu...
Și totuși, de vei veni...  covor de lăcrămioare să se așterne în calea ta, Soarele și Luna să te îndrume la mine, pentru că o să mă trezesc și printre stele vom visa...

2 comentarii:

suflet muritor spunea...

Tlaloc zeu al ploii, astăzi şi el se va lăsa mângâiat de ploaie...

Tlaloc spunea...

Nemesis, copila a noptii, toti suntem mangaiati de ploaie...