joi, 23 ianuarie 2014

Oprește Zeule secunda ce-mi anunță destrămarea!

Unde-mi ești tu, muză ? cuvântul vreau să-l strig!
De strig mut, tu să tresari! Noi, doi, fugari?...
Unde-mi ești tu, chip plăpând? Sufletul meu tânjește, e frig!
Aprinde focul dorințelor noastre! Noi, doi, strengari?...

...

Unde-mi ești tu, muză ?
Cuvântul nu mă amuză!
Corbii nu imi dau pace
Sunt ascuns în carapace
Cu inima frântă
In neînsetata luptă
Dintre mine
Și tine
Dintre noi și ei
Dintre neînțeleasa lupta
Dragoste... ruptă
Dintre tine
Și mine
Dintre ei și noi
Corbii din noroi
Ei nu imi dau pace
Și am fisură în carapace...
Unde-mi ești tu, muză ?
Iubirea mă refuză!
Corbii, negrii însângerați
Cu al meu sânge pătați
Din neînțeleasa luptă
Acum ei se infruptă
Dintre zeu si muza
O simpla dragoste... difuza!
Unde-mi ești tu, muză ?

Cuvântul nu mă amuză!

2 comentarii:

Anonim spunea...

"...Muza
Sa-mbraci in haina noua simtirea ta bogata,
In versurile tale o inima sa bata
Si lacrimi, din obscura durerii adancime,
Ca niste diamante sa straluceasca-n rime..."

Crisa spunea...

frumos...mi-ai adus aminte de un cântecel ..
http://youtu.be/vMm3m6fya4o