joi, 12 decembrie 2013

Dragostea a murit!

Acest post nu e pentru tine, pentru cel ce crezi orbeșete în cel mai simplu drog, în iubire!
Mereu am vorbit despre echilibru, despre fința umana regasindu-se în momentele cele mai neînsemnate ale vieții. Dacă am îmbrăcat hainele zeului ploii nu înseamnă că sunt fără Zeu, nu mă regăsesc în religii, cred în Dumnezeire!
Sunt personajul Tlaloc, pentru că oricât aș mențin echilibrul unor stări, mă lovesc de extreme. În mrejele” în care sunt cuprins, găsesc două extreme, Zei și viermi!
Dragostea moare atunci când lipsa dragostei își face prezența. La fel e și cu durerea, ea dispare atunci când dragostea moare.  Revenim la echilibru. Revenim la extreme!
“Dragostea a murit!”  relatarile unui Zeu
Ah, ce nebunie îmi străbăte  visele, pentru tine, pentru chipul tău ce mă făcea să fiu neliniștit, să visez mereu la conturul corpului tău, învăluit în ceața lăptoasă  din acea zi în care ne-am cunoscut. Aveai fusta de jad și parcă te vedeam goală, parcă îți simțeam fiecare răsuflare sacadată și fiecare clipirea a ploapelor tale moi... Parcă acum te știu în brațele mele când te cuibăreai langă corpul meu să capeți cât mai multă căldură. Mă sărutai pe ascuns. Simțeam pe umărul stâng atingerea gingașă lăsată de buzele tale.  Te-aș mai strânge și acum în brațe, să îți încălzesc sufletul tău rătăcit în deșertul amăgirii și în loc de căldură ți-aș dărui picăturile lacrimilor mele, un câte una... pentru că eu sunt ploaie și șiroaie, sunt râul dorințelor nesecate și marea ce adăpostește sirenele fermecate.                                           Dar, căldură nu mai e, ploaie nici atât. Lăstarul dorinței de a vedea dragostea a fost cuprins de ger, a murit încet-încet, îmbrăcat în mantia groasă a brumei  neiertătoare. Dragostea a murit, chip de înger ce îmi seninai zilele, am rămas doar eu, cu ale mele brațe și aceași ochi, înlăcrimați și ascunși de ploaia zeilor nebuni. Dragostea a murit, iubita mea!
“Dragostea a murit!”  relatarile unui vierme
Sunt doar un om ce își primește viața și își așteaptă moartea. Ne naștem să putem fi mâncați de viermi, să devenim viermi. Atunci când vorbim despre viermi, ne gandim la ceva trecător, ne gândim la moarte, la descompunere, la reîncarnarea omului într-un umil vierme ce trebuie să își devoreze leșul  omului ce era. Dragostea a murit atunci când omul a murit, atunci când el se transformă în vierme. Nu există dragoste după moarte, există doar lipsa ei. Un om nu poate iubi un vierme, astfel dragostea moare.
Acestea sunt relatarile unor extreme, Zei și viermi!

9 comentarii:

busola-aurora spunea...

“Ceea ce e desavarsit nu poate ramane numai un joc. Indiferent daca e dasavarsit in bine sau desavarsit in rau.”

Iubita ta vierme spunea...

Tu esti un zeu,eu sunt un vierme.Stiam ca un vierme ca mine nu are curajul sa fie la inaltimea unui zeu ca tine.Am stiut intotdeauna ca nu sunt potrivita pt tine.Imi pare rau ca ti-a murit iubirea pt mine,inseamna ca nu a fost o iubire adevarata.Iubirea adevarata nu moare niciodata,indiferent de incercarile la care e supusa,indiferent de testele la care te-am supus,ca sa ma conving ca ma iubesti cu adevarat.Daca vei reusi sa ierti un vierme ca mine inseamna ca esti cu adevarat un zeu.

Brandusa spunea...

De-ai sti cata dreptate ai !
...dar tu stii deja si asta :)

Tlaloc spunea...

@ Alina
si daca esti un pion in acest joc?


@ "iubitei mele vierme"

Oare cunosti iubirea?

@ Brandusa
oftez, si atat!

iubita ta vierme spunea...

O simt dar n-am apucat sa o cunosc cum trebuie,n-am apucat sa o impartasesc si sa-mi fie impartasita.Am chiulit de la un capitol important in viata.

iubita ta vierme spunea...

Ce-ai vrut sa spui cu "a murit dragostea"?A murit dragostea ta pt mine nu-i asa?Fiindca a mea nu a murit,e doar ranita ,suferinda,indecisa si se indoieste de dragostea ta.Daca ma iubeai,ma duceai acasa atunci cand te-am cautat eu,dar tu erai prea ocupat sa ma ameninti,sa ma ignori sau sa te dai lovit.............

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Zeule,imi era dor de tine,de cuvintele tale.
As fi vrut sa citesc ceva mai optimist,nu asa...
Te imbratisez cu drag!

Brandusa spunea...

La Multi Ani 2014 !
Traiasca dragostea! :)

Iulia spunea...

:)