duminică, 17 noiembrie 2013

Suntem lupi...

Suntem lupi,
Suntem oi,
Și doar un singur leu!

Nu știu dacă m-aș încadra într-o categorie, dar aș vrea să cred ca zeitatea ploii a fost o felină.
Cine suntem sau mai bine spus, ce suntem?
Nu m-am întrebat niciodată care e rostul meu în comuniunea cu Universul.
Sufletul meu a fost creat în seva copacului înțelepciunii și s-a retras în în rădăcinile adânci ale Tlalocanului. Acesta sunt eu, rădăcinile înoroiate ale unui arbore, rădăcinile umede și noduroase a copacului în care s-a creat începutul, rădăcinile armoniei și a iubirii.

Suntem lupi,
Suntem oi,
Și doar un singur leu!


Am uitat să rezonăm cu Universul dar Universul nu ne-a uitat!

7 comentarii:

Panseluta spunea...

Eu sunt cea mai nebuna dintre nebuni.Eu sunt doar o oaie care asteapta sa fie mancata de lupul din tine ,leul meu...Uneori ma cred o leoaica,dar de fapt sunt doar o oaie lasa care se crede lupoaica...care isi schimba parul dar naravul ba.Nu stiu exact ce sunt,dar sigur sunt ingropata in noroi pana la gat si nu mai pot iesi de-acolo...numai un miracol ma mai poate salva,dar eu nu mai cred in miracole,le-am innoroiat si pe acelea...tu mai crezi in miracole???Mai pot fi eu salvata???

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Ma bucur ca a iesit dinlauntrul pamantului zeul din tine. Nu sunt nici lup, nici oita, nici coama de leu n-am, sunt mai degraba o mata bleaga, prietena buna cu Iepurila :))))) Bine ai revenit!

Tlaloc spunea...

@ Cubulet "bleg" ca o pisica prietena buna cu Rila :)

iesim la chemarea cuiva si plecam atunci cand nimeni nu ne mai striga...

Adina spunea...

Vezi? Inca e toamna lui Verlaine,inca ploua din Shakespeare !

Exista mult cer in pamantul din care ai fost plamadit tu, Tlaloc !

Tlaloc spunea...

@ Tu, Titan intre Titani ce focul l-ai dat oamenilor nu cerul e solutia ci norii care nu mai apar

Leuta ta spunea...

Leutul meu ,leuta ta te iubeste si te asteapta,iarta-ma ca am pierdut atata timp aiurea...

Anonim spunea...

Ma bucur c-ai revenit! Vio