miercuri, 29 mai 2013

"....oi', nu te-am uitat!

Mi-a plăcut mereu eleganța feminină!

"M-ai întrebat dacă fără tine o să îmi fie bine... atunci aveam nevoi de tine. Am realizat că nici cu tine nu îmi era bine chiar dacă povestea noastră le întrecea pe toate, chiar dacă noi priveam iubirea în micile declarații fanteziste. Ești singura ce mi-a oferit iubirea matură și o despărțire conștientă. Îți mulțumesc suflet drag. Să-ți fie bine P.!"

Dacă o persoane mi-e dragă, o să primească din partea mea un alint chiar dacă alintul e "Papițoi"!
Nu am uitat fustița albastră care m-a întâmpinat într-o zi ploioasă, nu am uitat gingășia ta unică, nu am uitat nopțile în care mă conduceai la gară, nu am uitat trenurile colorate, nu am uitat diminețile care, pentru restul, erau amiază sau seri, nu am uitat când te trezeam din somn și nu mai știai ce vorbeai la telefon, nu am uitat cerealele cu cacao si lapte, nu am uitat ceaiul pe care il savurai, nu am uitat lampa ta cea roșie, nu am uitat "casuța  prea ca la țară"  ce îți îmbrățișa somnul, nu am uitat de țeava de apă care s-a spart, nu am uitat de telemeaua cu roșii pe care o mâncai, nu am uitat dimineața răcoroasă în care am plecat să îți iau cafea (vreo 3 autobuze schimbate ) nu am uitat mesajele ce le trimiteam si le primeam de la tine, nu am uitat gâdilitul tău, nu am uitat clipele în care mă ademeneai cu înghețată, nu am uitat pasiunea ta pentru Paris, nu am uitat clipele petrecute îmbrățișați....
Nu am uitat clipele ce doar noi le cunoaștem!
"....oi" nu o să te uit niciodată, pentru că nu pot să uit un suflet minunat așa ca al tău, nu pot să uit maturitatea si inteligența ta, nu pot să uit o persoană care mereu o să facă parte din sufletul meu!

"....oi", sunt aici!
"te-am auzit cand m-ai strigat...aici sunt, ....oi!sunt cu tine, mă simți?"

Semnat: un Fluturaș!

10 comentarii:

o.p. spunea...

oi, cat de frumos ca nu ai uitat...sigur iti merita amintirile si dragostea. :)

Panseluta spunea...

Daca m-ai auzit de ce nu mi-ai raspuns"iubirea mea"?Iarta-ma daca azi-noapte iar nu te-am gasit si iar mi-am ratacit mintile.Cred ca o sa inebunesc pana la urma de atatea greseli si de dorul tau.Sunt eu iubita ta-Panseluta...

Anonim spunea...

Daca m-ai auzit de ce nu mi-ai raspuns?Sunt eu iubita ta,in sfarsit te-am gasit iubirea mea;iarta-ma ca iar cred ca am gresit fata de tine,simt ca inebunesc-Panseluta......

Tlaloc spunea...

@ o.p.

E o persoana aparte care mi-e foarte draga!

@ Panseluta
Suntem iubiti si eu nu stiu?!

Panseluta spunea...

Da eu sunt iubita ta secreta

Panseluta spunea...

Scuza-ma cred ca te-am confundat cu altcineva...oricum,i-mi place cum scrii.

Alexaaxc spunea...

Mi-au atras atentia scrierile tale Planuiesc sa initiez un proiect menit sa atraga atentia asupra creatiei adolescentilor care nu au publicat volume. In cazul in care ati fi interesata de colaborarea cu o revista online distribuita pe diverse retele de socializare atunci va rog sa ma contactati la id-ul alexaa_12@ymail.com.Este un proiect aflat la inceput ce are ca scop si aducerea impreuna a asprirantilor si a persoanelor cu puncte comune. Revista va fi tradusa si in limba engleza pentru a mari spectrul cititorilor si distribuita de asemenea unor editori.
Multumesc anticipat pentru atentia acordata!

Suflet de curva spunea...

oi? :))

Tlaloc spunea...

nu, "....oi"!

Anonim spunea...

stiu ca te-am suparat enorm,dar chiar nu merita sa luptam ptr iubirea noastra?