joi, 7 martie 2013

Ies din peisaj

Am venit singur și o să plec tot singur. De data aceasta puțini o să îmi mai vadă urma...
Mereu am urât minciuna și mai mult nepăsarea. Până la urmă ce sunt nu contează, om, zeu sau fiară.
Am poposit printre cuvinte deoarece "inima lui bate doar pentru ea" ca apoi să se transforme în "neîncrederea acestor cuvinte"
Acest spațiu nu relatează doar o simplă poveste, ne arată amăgirea din noi, din fiecare...
Mulți au crezut că înțeleg cuvintele înșiruite pe acest portativ de gânduri. S-au înșelat!
Am îmbrățișat mereu calea cea mai grea, simplitatea asta măruntă nu îmi convine!
Cine sunt? Nu o să afli niciodată! E simpla mea alegere, nu că ai fi importantă dar viața mi-a arătat cum să supraviețuiesc.
O viață întreagă am fost visător și am ascultat chemarea iubirii... Prefer să fiu un solitar decât să trăiesc în minciună, prefer să mă leg de catargul vieții și la fel ca Ulise o să îmi astup urechile și nu o să îți mai aud chemarea iubirii. O să mă contraziceți și o să imi spuneți că doar iubirea contează și eu... eu o să râd în nebunia mea diafană!

Pentru că...
nu sunt nici om, nici zeu nici fiară!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Tu esti punte de legatura intre mine si divinitate ,fiecare cuvint care il citesc sau il aud vorbeste despre tine si trezeste in mine o vibratie profunda si imaginara care ma face sa imi doresc sa iti ascult inima ta .Aceasta e o iluzie si nu cred ca este pur si simplu o intimplare.Lia

Holy Sinner spunea...

Iti citesc gandurile , si regret ca nu au fost ale mele .
Iti urmaresc povestea si am impresia ca am intrat deja in basmul tau. Ce poate fi luat in serios in viata omeneasca? Praful nu merita osteneala: cel mai intelept om este cel care nu simte mila, caci stie ca nimeni nu
i-o va da. Intre regi se stie acest lucru.

Pentru că...
nu sunt nici om, nici zeu nici fiară!

Tlaloc spunea...

@ Lia
Mi-a fost dor de Lia... Te imbratisez cu drag!

Tlaloc spunea...

@ Holy Sinner
Cuvintele sunt doar o imagine a ceva, nu conteaza ce dar mereu asterne in mintea noastra un peisaj. in momentul de fata sunt un personaj dintr-un tablou pe care pictorul a vrut sa il scoata in evidenta. acest personaj a evadat, a prins viata cand pictura a fost terminata, a prins cu putere ramele tabloului si a pasit langa pictor. Cuvintele iau forma uni strigat mut... Daca am putea lua ceva serios in viata noatra ar fi doar un singur lucru, constiinta ca intr-o si o sa disparem sau o ultima imbratisare in tarana. Viata e frumoasa si suntem prea orbi sa ne bucuram de ea. Cu cat sunt de bland atat sunt si de nemilos, acesta mi-e singurul pacat... pentru ca nu sunt nici om, nici zeu nici fiara!

Brandusa spunea...

Habar nu am ce parte din noi e mai reala...cea in care suntem trup fizic, si ne purtam de colo-colo cu vorbe si gesturi, ori cea in care doar simtirile ne sunt transformate in povesti si vibratii.
"Mergi cu Domnul " omule sau zeule, inima sau suflete...cred ca-ti pot dori mereu, din casuta altui suflet!