sâmbătă, 9 martie 2013

Astăzi!

Astăzi!

Sunt nouă zile ce martie l-a îmbrățișat,
Ușor, timid ca dulcele păcat
Cu ciripituri de păseri ce vin acasă
Să își construiască cuibul la ferestra noastră

Sunt nouă zile în care soarele a zâmbit
Să îți arate că sufletul ți-e iubit
Să te pot săruta ușor
Să îți spun că de tine mi-a fost dor...

Sunt nouă zile ce le-am numărat
Și doar eu știu cât am așteptat
Gândindu-mă în fiecare zi
De o să vin... tu o să vii?

Sunt nouă zile... senine și înorate
Ce singur le-am numărat pe toate!

5 comentarii:

Holy Sinner spunea...

Ca o vesnica pedeapsa a placerii, Primavara trage-n noi cu mugurii Invierii !

Trubadurul Vesel spunea...

Primăvara frumoasă și de mult astaptată a început să ne zâmbească

Amaunet C spunea...

Splendid ! De-a dreptul splendid !

Oana D. spunea...

Cred ca,pana la urma,primavara adoarme constiinta si trezeste visul. Mmmm...versurile ar mai trebui cizelate putin,forma lor mi se pare bruta.

Tlaloc spunea...

Oana, eu sunt o forma bruta!