miercuri, 13 februarie 2013

Cuvinte nerostite

Cheamă sufletele odioase ale pădurii
Și așează-le în fața mea!
O să le întreb despre ziua de azi și mâine
Și o să le dau viața mea.
Apoi, hoinar și far'  de suflet,
O să cobor din al meu palat de jad
Îmbracat în negru, tras la față, fad...
Și o să mă plimb printre voi
Nemuritori, nesăbuiți și încă vi
Cu ale voastre suflete hoinare
Ce vă puneți măști mii..

Dimineața, înainte de plecare...
Vă ascundeți al vostru chip
Și rostiți cuvinte mute
Nu are cine să vă asculte!
Vai de voi, nemuritori nesăbuiți
Ce credeți  în cuvinte
El sau ea, ne minte...
Și nu e vina voastră,
Vă spun deacum,
E vina măștilor ce le purtați acum!

..................................................

Cheama-ți norii asupra mea zeule
Și fă-i să plângă neîncetat
Că doar tu ești fără scrupule
Și nu o să te fac uitat!

11 comentarii:

Denisa spunea...

Ce frumos<3 îmi place!!

roua spunea...

Câteodată oboseşti să te trezeşti zâmbind şi să adormi trist ...Câteodată te saturi să adormi fericit şi să te trezeşti trist...

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Da...trebuie sa fii, sa mobilizezi viata insasi!
Am trait?
Am iubit?
Am contat?

Holy Sinner spunea...

Labirintul lui Pan

Holy Sinner spunea...

Labirintul lui Pan

Tlaloc spunea...

@ Denisa
sa nu crezi in aceste cuvinte

busola-aurora spunea...

Reusesti sa ma impresionezi de cate ori citesc la tine pe blog. :)

Tlaloc spunea...

@ roua
suntem satui de a noastra oboseala, ne ramane doar privirea atintita spre un alt ceva si nu spre un alt inceput

Tlaloc spunea...

@ Tora

doar pentru simplu fapt ca respiram noi mereu contam, traim, iubim, contam...

Tlaloc spunea...

@ Pacatoaso, tu titan stravechi...

viata insasi e un labirint
Labirintul lui Pan, o sa vizionez filmul, cartea nu stiu daca exista

Tlaloc spunea...

@ busola-aurora
sunt doar niste cuvinte cusute cu sarma ghimbata
ma bucur ca esti fericita :)