joi, 28 februarie 2013

Cu masca tristeții pe față...

...și sub mască tot tristețe!


Timpul s-a scurs în clepsidră, pictorii nu se mai miră de chipul tău, doar vântul îmi mai șoptește ceva...
Iau frânghia în mâna dreaptă si fug de copaci, urletul lupilor mă înspăimântă de moarte. Dacă ai știi...
Licurici în taina apusului de soare zburdă nevinovați. E prima dată când sunt inspăimântat...
Fug de copaci și de îmbrățișarea lor de a fi agățați în crengile golașe făr" de frunze , fără suflet, fără rost... doar legănat de vânt.
Mă așez la marginea pădurii unde prăpastia suferinței mă îmbrățișează cu drag, în mâna dreaptă încă mai car frânghia cu mine.
Doar Narcis îmi înțelege suferința... O mică excepție, eu nu îmi văd chipul în reflexia apei, eu văd iubirea ce mocnește în mine fără rost...
Sunt zeul singuratic ce a fugit din palatul lui de cleștar!

6 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Sub clar de luna, visele nu dor, ci se astern usor sub plapuma norilor. Ating incet, oamenii in somn, lasand in urma asteptari, iluzii, stari. In scurta meditatie, o stea s-a apropiat de faptura ta si te-a privit scurt. Uimit de tot, ai tresarit. "Tu, zeu?"
"Sunt doar un fragment din cer", ai soptit. "Esti doar un om, cu dragostea in buzunare. Mereu in asteptare".

Holy Sinner spunea...

Vreau o Mama, o Troie, un Homer, un crucifix,chiar de n-am norocul sacru al scaldarii in Styx.

Si sub masca tot tristete...

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

...sa primeasca PRIMAVARA!

Tlaloc spunea...

@ Carmen
Sunt un fragment de cer care se regaseste in fiecare picatura de ploaie..

Tlaloc spunea...

@ Holy Sinner

Poate o sa ma arunc in Styx si o sa iau o gura de apa moarta ca noua ani sa nu pot pronunta nici o soapta...

Tlaloc spunea...

@ Tora
Primavara a venit!