luni, 28 ianuarie 2013

Feriți-vă de zei!

Feriți-vă de zei și de a lor cuvinte
Căci inima lor nu are veșminte!
Feriți-vă de zei și de privirea lor cea seacă
Căci în inima lor visele se îneacă!

Feriți-vă de mine și de a mea mânie
Ziua cea de azi nu o mai întâlnești și mâine!
Feriți-vă de mine și de ale mele cuvinte
Căci doar eu îmi cunosc ale mele oseminte...

Ferește-te de tine, tu, chip de lut cioplit
Și află că nu mai sunt adormit!
Ferește-te de tine, tu, cel ce citești aceste rânduri
Căci știu pe-ndelete ale tale gânduri!


Feriți-vă de zei și de a lor cuvinte
Căci inima lor...  nu are veșminte!



3 comentarii:

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Ma bucur ca ai revenit!

SimonaR. spunea...

S-a întors zeul cu versuri minunat sculptate! Cum pot să mă feresc?!

Tlaloc spunea...

@ Tora, ma bucur ca ai trecut pe aici!


@ Simona, zeul inca mai e in tacere... Cum poti sa te feresti? E simplu, sa nu nu crezi in ale lui cuvinte :D