marți, 21 februarie 2012

Şi prostia e o formă!

Nu cred în oameni proşti sau cel puţin nu vreau să cred în existenţa lor. Şi oare ce e prostia?
Oamenii mint, îmi spuneai adesea, da, aşa e! Oamenii mint, în ziua de astăzi, în ziua de ieri şi în ziua de mâine. Îmi zburdă mintea la păsări... mari şi colorate, în stoluri gălăgioase, în capul tău minuscul parcă le văd pe toate. "Şi prostia e o formă!"
Ai un struţ în cap, o pasăre gigantică ce face ture în creierul tău minuscul, parcă mă uit la desene animate, struţul fugind de coiot. Ah... ţi-ai tras cizme cu toc, spatele drept să nu te împiedici! Sunt curios cum ai să mă minţi în viitor... la asta nu te-ai gândit?
Apropo, nu îmi mai citi cuvintele, oricum nu au importanţă.
Şi cum nu îmi place să fac polemică mă rezum doar la atât, "Şi prostia e o formă! Tu, ai forma unui struţ... cu capul mic şi fundu-n sus!"

Un comentariu:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Interesanta imaginea plastica a prostiei. Iti multumesc pentru scurtul moment comic de la finalul zilei. Un adevarat numar de stand-up comedy.:D