sâmbătă, 5 noiembrie 2011

17 puncte şi o tăcere imensă

Poate trupul tace, dar sufletul?
Îmi vin în minte două cuvinte, "aripi" şi "rădăcini", mă gândesc la ea ca la o personă verticală, cu picioarele înfipte adânc în acest pământ mocirlos şi cu sufletul în înaltul cerului. Şi eu sunt la fel, întins între plus şi minus infinit, orizontal, împrăştiat în infinite particule pe o solitară sârmă, mereu în echilibru... acolo mi-e confensionalul. Nu mă pricep la cuvinte şi vă rog ca pe acestea să nu le luaţi în seamă... sunt doar strigătul mut al unui suflet întins la infinit... (şi la plus şi la minus!)
Două particole s-au intersectat cu mine.

Către cea ce am iubito! (Pentru M.)

Şi sunt un nebun? Ştiu asta, nu trebuia să mi-o spui. Aceste însemnări considerate de tine "o prostie" nu sunt pentru tine, un singur sertar ţi-e dedicat, dar şi acela e dedicat iubirii mele ce am avut-o pentru tine, degeaba mai încerci să mă răneşti, nu o mai poţi face! Ai ajuns la vorbele mele, desigur, nu o să poţi citi aceste cuvinte, sunt interzise pentru tine, ai vrut ca şi acest loc, acest confensional să îl distrugi. Gata, asupra mea nu mai influenţă!

Către cea ce m-a iubit!(Pentru E.)

Zâmbăreaţo... eşti fericită? Sunt zeu, sunt zeu uman, aşa ai crezut tu... şi tu ai încercat să distrugi acest loc, ai crezut că lumea o să arunce cu pietre în mine doar pentru că mi-am ales acest nume? Te-ai înşelat! Da, mă cred mai presus de lume, şi totuşi mai prejos de ea... "Tlaloc mi-e numele, eu sunt Soarele şi Luna" aici nu ai înţeles şi nu o să înţelegi vreodată!

Către "17 puncte şi o tăcere imensă" (Pentru )

. Ochii căprui au fost primii pe pământ.
. Zâmbetul tău îmi face sufletul fericit.
. Aş vrea ca în căuşul palmelor mele să am sufletul tău, cu o ultimă suflare sufletul meu să se alature de al tău, acolo să se unească într-o sferă, palmele mele o să rămână mereu calde.

Acestea sunt doar trei puncte, restul până la 17...

Când m-am născut, ursitoarele nu mi-au terminat sfera, nu era perfectă... am preferat să mă nasc mai repede si să nu primesc nimic de la ele.

Nu mă pricep la cuvinte şi vă rog ca pe acestea să nu le luaţi în seamă...

Tlaloc observă multe şi dacă tace asta nu înseamnă ca l-ai prostit.

Unde eşti tu Lună că neliniştea mă apasă...


Niciun comentariu: