marți, 12 aprilie 2011

Ocoliți-mă corbi!

Sufletul meu e vântul, e gândul... încerc să îl găsesc, dar atunci când am impresia ca l-am găsit îl pierd, asemenea nisipului fin din clepsidra ce îmi număra secundele vieții.
Și de ai putea să mă vezi... să mă cuprinzi în brațe! sufletul tău poate o să umple golul rămas.
Încearcă să mă ții deasupra apei, în oglindirea ei poate o să mă regăsesc...
“Ocoliți-mă corbi!” voi striga din toată ființa mea, leșul meu pentru ei e masa, o cină prea săracă...
Teamă, frig și nepăsare...

Tlaloc trimite ploaie...

Printre leșuri și morminte, printre gropi și pietre văruite, în noaptea rece cu ploi scăldată... doar ea, dulcea fată, cu chipul ei angelic, în fața lui se arată...

Trezit dimineața cu un sărut se pierde ușor în negura gâdurilor, „a fost un vis!” și-a răspuns în gând.

Astăzi sunt Luna, mâine poate o să fiu Soarele...

10 comentarii:

Bianca Dobrescu spunea...

:)
Semn de lectură,
Cu drag,
eu.

irene-brizo spunea...

off Tlaloc!!>:d<

irene-brizo spunea...

off Tlaloc!!>:d<

ღAzucenaღ spunea...

Un vis ,dar un vis poate insemna foarte mult din ceea ce gandesti tu chiar si inconstient ,caci mintea noastra se exprima prin vise,ea gandeste fara ca noi s-o controlam,doar 16 % contolam din ea.


"Astăzi sunt Luna, mâine poate o să fiu Soarele..." Poate chiar azi esti soarele din propriati viata,nu trebuie sa te multumesti doar sa primesti caldura si lumina de al soare ,ci poti chiar tu sa oferi caldura si iubire ( adica tu sa fi soarele).

Tlaloc spunea...

@ ღAzucenaღ

Dar daca un vis se repeta, daca ai o alta viata in acel vis, daca e ca si cand ai trai in alta lume, ziua esti cineva si noaptea esti altcineva, e ceva de neinteles pentru mine, poate o legatura a fost prea puternica... cine stie aici am pomenit de vis mereu, prima postare a deschis acest blog...

Cu luna si soarele e complicat, " eu sunt luna si soarele" luna provoaca tulburari daca ne gandim la maree, luna are ceva magic, soarele e plin de viata, da energie, nu e neaparat a te identifica cu luna sa fie ceva rau, ea totusi ne lumineaza calea in intuneric....

Otilia spunea...

Imi era tare dor sa mai citesc ceea ce scrii tu intr-un fel aparte...
Nu mai trimite ploaie Tlaloc, lasa si soarele sa intre in viata ta, chiar daca esti zeul ploii!
Zambeste, viseaza nocturn, viseaza cu ochii deschisi si traieste fiecare clipa ca si cand ar fi soare in fiecare zi sau ca si cand luna ti-ar ghida mereu pasii!

Mallynna spunea...

Tlaloc , aveam si eu intr-un post "Ziua sunt luna noaptea sunt Soare.."
De ce? Nu as putea spune sigur...
Ai scris frumos, ca deobicei..iar acel vis..s-a datorat faptului ca Tlaloc trimite ploi cu vise si poate acei corbi nu au vrut sa "te manance" ci doar sa iti aduca amintirea ei.

>:D< Noapte buna Tlaloc!

Brandusa spunea...

Hei, hei...alungam corbii cu parfun de cafea, in cafeneaua virtuala.
Te invitam la cafea :) pe MWB

Florina R. spunea...

Foarte frumos si sensibil blog, multumesc pentru invitatie!

E foarte bine să ai încorporate în tine luna și soarele, masculinul și femininul...Este un ideal spiritual.

pandhora spunea...

multumesc pentru invitatie...o sa scormonesc pe aici...
hmmm...soarele si luna...cred ca suntem pe rand si un si cealalta pentru persoanele care ne amprenteaza viata...si cum ar putea fi altfel?doar sorele...arde...doar luna...vesnica noapte...atunci....nu ne ramane decat sa ne rotim :)