luni, 28 martie 2011

Mărturisire de după gratii...

"Am încercat să dau viață unor sentimente, cuvinte așternute în acest spațiu vid, mărturisiri a unui suflet. Le-am așternut aici, ascunse de tine, nu vroiam să le vezi, nu vroiam să ma cunoști, dar acum...
Ai vazut vreodată un leu inchis? Ragetul lui o să te înebunească. Așa mă simt eu acum, închis, departe de tine, departe de libertate. Îmi văd barele de fier cum sunt marcate de timp, rugina și-a făcut apariția, și eu sunt tot aici. În fiecare noapte îți faci apariția, mă privești, încerci să mă atingi și apoi te retragi speriată, nu ți-e frică de mine, acum m-ai dominat.
Puteai să mă alungi, să arunci cu pietre după mine orice numai închis să nu fiu..."

Tlaloc e singurul care îl hrănește pe acest leu.

Astăzi sunt Luna, mâine e o alta zi...

7 comentarii:

Bianca Dobrescu spunea...

Revin cu drag de fiecare dată!:)

Iulia spunea...

frumoasa aparitie

kid4ever spunea...

profund.. (^_^)

only.hope spunea...

o comparatie destul de aspra..sentimente puternice...

Iolanda S.@ spunea...

Azi a fost ploaie ... Mâine , Tlaloc să trimită Soare ... Intens vis ! Vise calde şi şoapte astă noapte !

Never say Never... spunea...

frumos. te trec fiori de la un rand la celalalt... :)

busola-aurora spunea...

Tu nu ai nevoie sa ingenunchezi acolo dupa gratii, pentru ca lumea care va trece pe acolo nu va stii ce se intampla, ei sunt doar curiosi, vad ineditul deaia se opresc, nu vad persoana din fata lor . Nu vreau sa iti vorbesc, nu vin decat sa te ridic in picioare, fara sa-ti bucur auzul cu vorbe "colorate", fara sa ma dau drept un aparator de valori morale de moment, sunt doar ratacita in lumea lor, nu vreau sa te mint, nu vreau sa ma inregistrezi, nu vreau sa bat campii... Vreau doar sa stii ca e mai minunat acolo unde esti tu. Decat sa aleg un loc unde nu prea imi calca de obicei picioarele alaturi de oameni cu care in alta situatie drumul nu mi s-ar intersecta, oameni care vorbesc mult si degeaba, oameni care vor doar sa scape de monotonie si pentru asta accepta intalniri cu " oameni banali" .Imaginea lumii in care traim ? Mai bine inchide-ma langa tine.