miercuri, 5 ianuarie 2011

Sunt cenzurat!

Fapte și nu vorbe spunea cineva... asta ar însemna că tot ceea ce am scris aici să le duc la împlinire? Și de ce nu ne-am numi zei, dacă sufletele noastre sunt libere?... sunt doar Soarele și Luna... oare problema nu a fost la tine, unele lucruri sunt de înțeles și nu cred că atunci când ai mâncarea în farfurie te întrebi dacă o mănânci sau ba, pentru acei ce vor doar o dragoste platonică, unde le sunt faptele?
Totuși te respect pentru că ne-am ținut de mână...


Voi rămâne cenzurat o săptămână, dacă veți dori să continui postările pe acest blog vă rog să îmi spuneți... altfel o să îl închid.

Astăzi nu am voie să fiu Luna nici Soarele!

10 comentarii:

anelise spunea...

eu zic ca nimeni si nimic nu te poate cenzura. e dreptul tau la apel! cui nu-i place sa se abtina si sa iti stearga blogu.
Eu sincer nu as vrea sa renunti la blogul asta.

Maria-Denisa spunea...

N-am inteles cine si de ce te-a cenzurat, dar scrisul este acela care ne elibereaza de fiecare data cand ne simtim incatusati. Asa ca scrie!

elena spunea...

bineinteles ca trebuie sa continui...eu vizitez de cate ori am ocazia:D:)

iculici spunea...

haooleeuuuuu ...
cum să închizi, breeee, blogul???
noooooo
aș vrea să continui cu scrisul...
:)

și aș mai vrea să continui să ZÂMBEȘTI.
:)

CU DRAG,
.

Brandusa spunea...

Nu noi, eu ,X,Y,Z...suntem in masura sa-ti impunem o cale.
Vezi tu, calea ta e in tine, zambetele si lacrimile sunt pe fata ta, ca ne armonizam cu ele sau nu, ca ne privim in oglinda firii, scrierii tale ori nu...suntem aici.
Eu spun asa, continua cat tu te simti ok, cat tie iti foloseste, ... iar cand vei darui, chiar de nu speri, vei si primi.
Un mut care numai infaptuieste, nu este un om intreg, de aceea exista o balanta intre vorbe si fapte.
... si poate prin vorbe, ne pliem faptele, sau le pregatim, cand inca nu e timpul lor.
Pentru cine asteapta sa primeasca mai mult, trebuie sa invete intai, la randul sau sa daruiasca, sa astepte, sa inteleaga, sa urmeze un curs firesc.
Faptele si vorbele vor coexista cat omul are glas, ganduri, mod de a comunica, de a actiona. O vorba calda, oportuna, spusa cu toata fiinta, poate valora cat zeci de mangaieri false.
... si daca nu se stie inca, afla ca se poate iubi numai din priviri.

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Stii care este partea proasta a cenzurii? Nu mai reusesti sa imprimi nimic din esenta ta celorlalti. Nu mai esti un individ, esti ceva. Aceste cuvinte ar trebui sa-ti dea de gandit. Continuarea... pe blogul rece. Imbratisari.

La Rose Jaune spunea...

nimeni si nimic nu ar trebui sa ne opreasca sa ne expunem gandurile...

Otilia spunea...

Cum dispar putin , cum se intampla cate ceva... Of, of! Daca tu consideri ca ai vreo perioada nasoala sau ca ti s-a intamplat ceva nu rasfrange asta asupra trairilor tale artistice, nu merita. Intreaba-ma pe mine in ce stare sunt acum si cred ca iti va trece cu desavarsire supararea ta! :(

Tlaloc spunea...

Va multumesc pentru sustinere!
O sa revin!

Cristina Zugun spunea...

Si ce facem noi fara Soare, Luna si eclipse? As vrea sa nu-l inchizi... mai trec si eu si mai citesc cate ceva frumos...
Si btw, un creator nu renunta la creatie asa usor!