marți, 4 ianuarie 2011

Astăzi li s-au permis să fie aproape...

Toată lumea are limite, și mă refer la acele limite pe care le putem atinge, le numesc extreme, există după cum bine știți și acele extreme, teoretice, pe care doar le analizăm, extreme ce se întind la minus infinit respectiv la plus infinit, nu vă gândiți la acestea ca una fiind bună și alta rea, ci doar la opusurile lor, la extremele lor, la punctul maxim în care ne putem desfășura...
O furnică își are existența la o mărime foarte mică comparativ cu noi, pentru ea o distanță de 1000Km înseamnă o extremă pe care nu o poate atinge, totuși trăiește la o extremă a mediului foarte mare pentru ea.
Noi unde ne aflăm?
Nu mă refer la distanțe, mă refer la intensitatea gândirii noastre, la puterea de a lua decizii, la implicarea noastră în anumite proiecte, spre infinitul pozitiv, unde acumulăm o putere de concentrare foarte mare și unde ne implicăm foarte mult. Dacă luăm o anumită categorie, ne vom da seama că acele persoane sunt diferite de noi, pictori ce își îmoaie pensula în culori diverse, ei trăiesc intens ceea ce creează, la acea extremă pozitivă... aceștia sunt diferiți de noi, sunt puțini și majoritatea îi cataloghează „nebuni”.
La opusul lor se află cei ce nu apreciază arta, acele persoane care urăsc frumosul, acei oameni care trec pe lângă un tablou fără a-i știi povestea...
Frumosul și urâtul sunt doar opusuri.

Tlaloc e Luna și Soarele, nu sunt extreme! sunt doar doi aștrii ce influențează limitele lui...

Astăzi am fost o eclipsă parțială de soare...

2 comentarii:

Tzzumbi spunea...

... arta ... ce greu este sa o intelegi. sufletul insa, de multe ori, o ia inaintea mintii si vibreaza! ochii vad, sufletul simte, mintea inca nu reactioneaza ... ce bine ca exista suflet

Little Thoughts spunea...

Acum cateva luni am scris o poezie de dragoste, si am numit'o "Noaptea si Ziua".. Era ceva intre doua lumi diferite, cei doi neputand sa se intalneasca niciodata.. Am incercat sa fac ceva destul de complex, poezia are 28 de strofe.. Si descrie ceea ce ai spus tu, doua lumi contrariate. Asa suntem in ziua de azi, cei prea sensibili si prea buni, si cei rai si nepasatori.. Dar unele persoane se schimba cand gasesc iubirea...