marți, 23 noiembrie 2010

Vise spulberate...

“Nu a putut decât să creeze vise, speranţe spulberate în van...
De l-aş întâlni măcar o clipă, să îmi simtă răzvrătirea! O secundă de aş petrece timpul infinit ce ne înconjoară, să îi amintesc ce sunt acele cuvinte...
Te numeşti “zeu” ca şi mine?! O, dar tu nu dai crezare, cine eşti tu oare?
Când se lasă liniştea serii atunci apari, nu ai putere să îţi arăţi înfăţişarea, te ascunzi mereu, te joci cu ei… săracii muritori.
Forme, prea multe forme ai putut lua…
Eu sunt fulger de lumină, tunetul asurzitor, ploaie şi întuneric, tu eşi un fals… trecător.
De te-aş vedea în lanţuri sus în creasta munţilor, să îmi simţi mânia ce o las din cer…
Şarpe veninos ce naşti speranţe… vei rămâne mereu un trecător.”

Tlaloc se trezeşte din al lui somn profound, neuitând de viclenia lui, a fantomaticului ce creaza deşarte speranţe, visuri de neîmplinit… Morpheus creator al viselor, maestru al deghizării…a îndrăznit să mi se arate… în forme mult prea complicate, înşelăciuni deşarte…

Dacă aveţi vise, să vă fie împlinite, dacă nu se împlinesc condamnaţi-l pe Morpheus, cel ce ne face jocul când adormim… nu renunţaţi a visa şi nu uitaţi, unele vise… nu se împlinesc…
Astăzi sun Luna, mâine...

5 comentarii:

Otilia spunea...

Ar fi bine daca am putea da vina pe cineva, insa nici macar Morpheus nu e de vina! Pe mine ma stii ca eu traiesc intr-o visare continua, insa stiu si faptul ca multe vise nu se implinesc...niciodata! Poate e mai bine asa!

carmen spunea...

eu vreau sa cred ca toate visele se implinesc. daca suntem constanti si credem in visele noastre... :)

Brandusa spunea...

Scrie bine Tlaloc, ce azi e soare, maine poate fi luna...hoinaresc printre randuri.

Tlaloc spunea...

@ Otilia
e bine sa visam, ne face mai increzatori in noi, ne facem sa ne gandim ca putem alege, ca putem crea ceva...
Poate nu se implinesc, dar atunci cand visam se implinesc, cel putin pentru scurt timp, si in mintea noastra :)
Imbratisari cu drag!

@ carmen
desigur, puterea noastra de convingere conteaza foarte mult, sper ca toate visele tale sa se implineasca :)

@ Brandusa
Tlaloc zeu sau muritor, poate doar isi relateaza viata, bine ai venit printre aceste randuri :)

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Dacă un minut visăm ce nu se poate trăi ,tot e ceva!