marți, 16 noiembrie 2010

Punctul pe i

Formula: punctul pe i este acoperişul unei linii perpendiculare ce te priveşte pe tine.

Da, acea urmă lăsată pe o coală de hârtie, minusculă, de obicei din cărbune, da din cărbune ce a fost cândva un copac, un falnic stejar ce adăpostea la umbra lui doi tineri ce se iubeau...
Viaţa lui s-a scurs, acum e timpul să povestească chiar şi după moarte...
Un punct, nimic mai mult.
Sfărşit sau doar aşteptarea unui nou început?
Bulgăre de întuneric, nimic special...
Obişnuim să înşirăm puncte, una, două, trei... puncte de suspensie, spun multe şi totuşi nimic.
Să îţi aduci mereu aminte când aşezi pe o coala de hărtie un punct, împreună cu mine l-ai proiectat în spaţiu, realizând un cub... dacă proiectam o dreaptă (o infinitate de puncte)?

Tlaloc, o să aşeze un punct în univers, astfel o să vadă ce planuri se intersectează cu el...
Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele....

5 comentarii:

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Când încercăm să înșiruim puncte din "rădăcina" ce doare, căci doar unul ajunge la dreaptă, și dorești să obții formula, să pui punctul pe i, ea trebuie să fie perpendiculară, adică să se intersecteze cu un alt destin.
Tlaloc, tu care ești un zeu, le ști pe toate,cu bune și rele, le poți chiar programa ,pozitiv.
Avem nevoie!
Nu-ți trebuie scenă și nici echivoc!

Bianca Dobrescu spunea...

Iiii!!! Nu politeism, doar eu sunt zeu, creator, doar eu v-am programat genetic să faceți tot ceea ce faceți să spuneți tot ceea ce spuneți, doar eu am un simț al umorului de rahat, am scăpat șabloanele și ați ieșit imperfecți.
Să numai văd! Nu vreți să-mi simțiți mânia!

Otilia spunea...

Oare un punct este sfarsitul a ceva sau doar o pauza pentru un nou inceput?... si eu ma intreb, de multe ori. Poate ca punctul tau ratacit prin univers se afla langa steaua mea... care o fi aia? dar sigur am una!

Cristina Zugun spunea...

Interesanta interpretare a punctului, si ca de obicei, o compunere cu substanta! :)

Tlaloc spunea...

@ Tora
sunt impresionat de acest punct, candva cu o persoana mult prea draga mie, am proiectat un punct in spatiu, punctele creaza linii, cuvinte...

@ Bianca Dobrescu
Ador comentariile tale, bine ai revenit!

@ Otilia
Cu siguranta ai una, si poate se afla langa punctul meu, vecino :)
Intradevar punctul intr-o propozitie termina ceva, dar si incepe altceva :)

@ Cristina zugun
Bine ai venit, multumesc frumos!