duminică, 12 septembrie 2010

Doisprezece

E tristă vremea, umbrele ne-au părăsit, am rămas doar noi şi luna...
Ai mei pierduţi sunt paşii toţi, nu îi cauta în zadar sunt şterşi de vântul rece ce îţi străbate pielea în dimineţile de toamnă...
Doisprezece, numărul perfect, acel număr ce întotdeauna mi-a fost mai mult decât un prieten, mi-a fost un ţel, un acoperiş deasupra capului... siguranţă...
O luntre aurie mereu ne urmăreşte pe amândoi... tu, eu, amândoi!Şi cine eşti, eu nu ştiu, şi cine sunt, tu nu ştii!
Din copac o frunză ţi-a zâmbit în calea ta, nu ai privit-o... sub talpa ta ai simţit pierzania ei...
Râzi hilar şi plângi amar, te crezi într-un carnaval de spirite învechite...
Pe fruntea mea se vede noaptea, tu nu observi acest lucru, în ochii tăi se vede mereu ziua... până când?
Doisprezece, am renunţat la acest număr, nu mai vreau aceaşi repetabilă povară, poate o să vreau un alt număr... treisprezece?

Tlaloc schimbă povestea chiar dacă doisprezece e numărul ce îl defineşte, în sufletul lui, niciodată nu v-a renunţa la el, o iubire se va lega, în altă zi decât doisprezece!

Să depăni fără încetare timpul ce toarce mereu...

Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

16 comentarii:

ANM spunea...

si totusi.. de ce 12?

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

O decizie înțeleaptă.
Oamenii nu sunt perfecți.Renunțând la perfecțiunea numărului, povestea, odată ce începe a se "toarce", va avea un final fericit.

Tzzumbi spunea...

Cum ar fi viata fara numere ?

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Mă bucur că Tlaloc a observat neprivirea frunzei zâmbitoare!

Otilia spunea...

Si pentru mine 12 are aceeasi conotatie amara ca si pentru tine... nu am reusit totusi sa-l schimb cu un altul, tot acest 12 a ramas de referinta in sufletul meu. Incepi sa ma impresionezi din ce in ce mai mult cu fiecare postare, ai un stil aparte, imbietor, extrem de captivant!

La Rose Jaune spunea...

Ha! Al meu e treispe, asa ca alege un altul... Glumesc. Noi dam valoare numerelor... :)

kid4ever spunea...

am ramas doar noi si luna...superb :x

ღAzucenaღ spunea...

Fiecare avem un numar care ne defineste ,dar nu doar un numar ,ci si obiecte ,culori ,momente ale zilei etc.Felicitari.

carmen spunea...

o iubire se va lega in alta zi decat 12?
si daca se va lega tocmai in 12? :)

draguta postare.

Tlaloc spunea...

@ ANM
pentru ca Tlaloc e nascut in ziua de 12

@ Tora
Si nici macar zeii nu sunt perfecti :)

@ Tzzumbi
plictisitoare, si atunci ne-am apuca de numarat :)

@ Otilia,
vad ca avem mai multe in comun. Cu cat as vrea sa renunt la acest numar cu atat mi-l doresc mai mult :)

@ La Rose Juane
Prea tarziu, l-am ales eu :)
Intradevar noi suntem singurii care dam valoare numerelor

@ Kid
Mersi

@ ღAzucenaღ
Mare dreptate ai,multumesc pentru vizita!

@ carmen
m-ai facut sa zambesc :)
de ce 12?
Tlaloc s-a nascut in a 12 zi din august, Tlaloc si-a legat sufletul in ziua de 12 a lui septembrie de un alt suflet, dar a ramas doar o entitate, cu care cateodata mai poarta un dialog, deasemenea in aceasi zi si luna a fost langa un alt suflet, anul acesta era sa se intample aceasi irepetabila poveste, mai bina a amanat acest lucru :)
Tlaloc iti ureaza bun venit!

carmen spunea...

faptul ca ti-am adus un zambet pe chip imnseamna destul de mult pt mine.
imi place cand aduc macar putina bucurie celor din jurul meu. :)

Tlaloc spunea...

@ carmen
Observ ca esti modesta, aceasta inseamna ca esti "OM"

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Unele lucruri surprinse de tine, draga zeu, in aceste randuri le simt adesea. Poate de vina este toamna cu al sau aer melancolic, poate de vina este amprenta ce sta in mainile noastre sub auspiciul cifrei 12. Acest numar mi-a pavat adesea pasii in viata. Precum un pusti strengar mi-a facut tot felul de surprize si nu m-a facut sa-mi pierd aerul strengaresc. :)

emmishor . spunea...

"Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele... "
Genial sfarsit .. geniala postare .. Scrii genial ! Fara cuvinte..

just_me spunea...

nu numai Tlaloc s-a nascut in ziua de 12....ci si eu:) frumos!!!:)

Tlaloc spunea...

@ Carmen
Intradevar, a schimbat destine acest numar, mi-a schimbat destinul...
Imbratisari cu drag.

@ emmishor
Multumesc frumos, si tu ai un mod aparte de a scrie, te urmaresc cu placere :)

@ just_me
Ma bucur ca avem ceva in comun :)