miercuri, 1 septembrie 2010

Ascultă!

Asculţi...?
Cuprins între vis şi realitate, oare pentru cât timp, oare cât o să mai poată suporta?
Noaptea se schimbă, acum stelele lucesc mai mult, poate pentru ea e mai bine aşa, are cine să o vegheze, dar pentru el... a venit toamna!
Simfonia de culori, ultimele flori ce tremură în pierzanie...
Asculţi...?
Parcă sunt mai multe păsări ce străbat cerul acum... ne privesc de acolo de sus, unde noi suntem acei neînsemnaţi, acei mici, acele minuscule "furnici"...
Asculţi... ?
Foşnetul frunzelor ce valsează căzând pe pămant... Au înebunit castanii, parcă plâng la nesfârşit...
Asculţi...? aş vrea să pot spune mai multe...

Tlaloc e si el un simplu om, asculţi?

Astazi în ploaia asta monotonă sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

7 comentarii:

# Raluca. spunea...

# "Au înebunit castanii, parcă plâng la nesfârşit.."
Doamne, cat de superb! Tot timpu' ne rasfeti cu niste dulceata de cuvinte.. Bravo!

Otilia spunea...

Oare mai asculta cineva? Sunt rare cazurile de oameni care stiu cu adevarat sa asculte.
Eu urasc toamna, cu toate culorile ei minunate, to many bad memories... In schimb iubesc si ploaia monotona si Luna.
Mie imi poti spune mai multe dragul meu muritor, caci astazi nu mai esti zeu, esti un simplu om!

Purpur de Miozotis spunea...

mulţumesc!mult,mult

aceeaşi părere despre blogul tău!

Tzzumbi spunea...

vai nouă celor ce avem urechi ... și totuși nu auzim

ANM spunea...

ma mut pe wordpress.
http://rainychocoffee.wordpress.com/
schimbi te roog linkul? Eu deja te`am adaugat acolo. :* mersi anticipat

Hălăţel spunea...

Oh,eu deja m-am saturat de toamna si nu au trecut decat cateva zile.

emmishor . spunea...

Superbe cuvinte..