joi, 12 august 2010

Monolog

M-am aşezat în faţa voastră, sus pe această scenă, am jucat această mică piesă de teatru numită... viaţă.
Da! Şi tu ai aşa ceva, şi tu eşti în rolul principal.
Vă rog nu mă aplaudaţi, nu am făcut nimic special, stingeţi reflectoarele şi lăsaţi-mi o singură lumină să îmi străbată faţa, să fie de culoare albastră, să nu uităm Tlaloc este un zeu.
Luaţi loc pe scaune şi ascultaţi-mă doar o clipă, nu o să mă întind la vorbă, nu îmi stă în fire...
M-am născut în anul Domini 198... , în a şaptea zi din săptămână, nu am avut rabdare să stau în pântecul mamei decât 7 luni, în ziua de 12 a lunii gustar aerul mi-a strapuns plămânii, atunci pe cer s-a născut o stea...
Au trecut anii şi am privit în urmă, mă gândesc şi la ziua de astăzi dar şi la ziua de mâine...
Un singur lucru am învăţat, suntem oameni: iubim, greşim, râdem, plângem, ascultăm, visăm, uităm, trăim unele sentimente în trecut chiar dacă ne dor, ne bucurăm de lucrurile mărunte, cunoaştem durerea sufletească, iertăm... ne rămâne ceva, o legătură, pe voi dragii mei cititori, voi acei care vă pierdeţi câteva minute din timpul vostru preţios ca să îmi citiţi aceste file din viaţa mea, aceste cuvinte îmbinate care îmi descriu, pe înţeles sau pe ascuns, anumite capitole din viaţa mea, vă mulţumesc din suflet, pentru simplul fapt că existaţi.
Sunteţi puţini acei care mă cunosc, acei care îmi cunosc adevărata identitate, vouă vă mulţumesc deasemenea, mă bucur ca v-am cunoscut, că mi-aţi cerut părerea sau doar că mi-aţi fost aproape...
Toţi suntem oameni, fiecare are ceva de spus.

Tlaloc se aplecă în faţa voastră, e timpul să îşi pună o dorinţă şi să sufle în lumânări...

Astăzi Soarele sărută Luna, astăzi sunt o eclipsă!

5 comentarii:

anelise spunea...

Azi Tlaloc sarbatoreste :D!noi cred ca trebuie sa iti multumim ca ne dai ocazia sa te citim!

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Oameni ca tine sunt rari. Observ ca ne uneste nu doar pasiunea pentru vorbele scrise, ci si numarul 12. La multi ani si sper ca toate dorintele sa ti se implineasca! Iti multumesc pentru minutele in care am savurat cu privirea fragmente din gandurile tale. :) Have fun!

Otilia spunea...

La multi ani dragul meu zeu! Am vaga presimtire ca avem aceeasi varsta... Hai sa ne bucuram de lucrurile marunte care ni le ofera viata, eu ma bucur de fiecare postare a ta pe care o sorb, ai un talent deosebit, ai o sclipire aparte care atrage atentia... esti altfel si pentru asta eu iti multumesc.

Tlaloc spunea...

Fetelor, va multumesc!

Death Whisperer spunea...

Oh, Tlaloc este Leu! (m-am gandit eu)
La multi ani cu intarziere, sa fii sanatos, fericit, sa ti se indeplineasca toate dorintele si... sa fii si Soarele, si Luna!
Felicitari, de fiecare data cand intru pe blogul tau gasesc ceva interesant care, de multe ori, ma inspira!