luni, 2 august 2010

Mereu uitai...

Îţi aduci aminte acele zile când veneai la mine?
Şi acum îmi amintesc, ştii cănd mă lăsai să mă joc în părul tău? îţi desprindeai cu grijă părul prins în două codiţe, da! aşa îl aveai, ca o şcolăriţă, îţi plăcea atingerea mea în părul tău catifelat, mă jucam minute în şir pănă adormeai...
Mereu uitai elasticele cu care îţi prindeai părul... erau zile cănd sertarul meu adăpostea prea multe, le puneam la păstrare ca la sfărşit de săptămână să ţi-le înapoiez, câteodată le uitam prinse la mâna dreaptă adormind cu ele...
Mai ţii minte cănd te rujai prea intens, acest lucru mă şicănea, ştiu că îl făceai din contră doar să îmi laşi urme pe faţă, uitai să îmi ştergi urmele lăsate pe obrazul meu, mă lăsai să ies aşa afară...
Nu pot uita revistele care le aduceai mereu cu tine... pline de de lucruri interesante pentru femei, o pagină maxim două pentru bărbaţi... le uitai la marginea patului, dimineaţa le străngeam mereu, recunosc că atunci căutam în grabă paginile cu articole destinate mie...
Nu pot să uit cănd... m-ai lăsat să te iubesc... atunci ţi-ai uitat sufletul în inima mea... te mai caut şi acum ca să ţi-l înapoiez...

Tlaloc ascultă mereu aceiaşi piesă muzicală, a uitat să o mai schimbe...

Tlaloc cu siguranţă e Soarele, mâine poate o să fie Luna...

12 comentarii:

anelise spunea...

sper ca maine Tlaloc sa se simta mai bine

ANM spunea...

Mi`a placut.
Ea e un copil se pare.Veselie si binedispunere.
Si cate pufuri uitate n`am avut si eu...o fi oare o regula generala?

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

si cate lucruri o sa mai lase iubirea adevarata in urma. Prea multe clipe frumoase risipite in minte si in inima.

Tlaloc spunea...

@ Alis
Tlaloc se simte bine :)

@ ANM
Poate :)

@ Carmen
Raman doar amintirile... cele frumoase :)

Hălăţel spunea...

Hei,ce dragut!Toate lucrurile alea par atat de familiare.
Si eu ma mai opresc la o singura melodie,care-mi aduce aminte de ceva.Si pur si simplu nu pot s-o schimb,ca si cum de fiecare data cand o ascult,ar fi pentru prima oara.

Monica spunea...

bai, ce frumos:X

Otilia spunea...

Extrem de sugestive imaginile descrise, te duc cu gandul la inocenta, la copilarie, la simtaminte atat de crude...
Am sa-ti fac o observatie, pesemne ai fost obosit cand ai scris, iti lipsesc cateva litere: e "stii", "tii" si "paginile". Toata lumea greseste, si eu am greseli in postari pe care le observ mai tarziu sau pe care mi le arata altii, sper sa nu te superi dar mi se pare firesc sa observ si sa te atentionez, altfel e pacat de calitatea scrierii si a imaginilor descrise intr-un mod fermecator de-a dreptul!

Tlaloc spunea...

@ Hălăţel
Intradevar, fiecare a trecut macar printr-un asemenea moment

@ Monica
Bai, mersi!

@ Otilia
Nu ma supar, mereu avem ceva de invatat, intradevar scriu direct postul si nu ma intorc sa il corectez, cand curg cuvintele...
am o scuza sunt profil mate-info-economic-inginerie alimentara :)

mishi spunea...

Toata lumea este dependenta de acest lucru legal .. amintirile , sau cel putin asta e parerea mea ..
Genial postul :)

Otilia spunea...

Sincer... n-as fi zis ca esti de profil mate-info. Ma scuzi, am sa-ti spun de-acum Domnul inginer Tlaloc. Sa traiti!

Tlaloc spunea...

@ mishi
multumesc, te mai astept

@ Otilia
te rog fara domnul inginer, inca nu am diploma, mai trebuie sa ma straduiesc un pic:)
Tlaloc este ok, aici in lumea virtuala, in rest stii cum ma numesc :)

Death Whisperer spunea...

Extrem de frumos, parca nu-mi vine sa cred ca un baiat a scris despre asa ceva :D Tlaloc e sensibil, chiar daca e Soare... eu am crezut ca esti sensibil cand esti Luna!