luni, 23 august 2010

Mângâierea ei...


Pui, ce faci?
Mă uit la televizor!
Pui, aşai că nu e nimic interesant?
Ce este mă Pui, ce mai vrei de data asta?
Apăi... mă Pui, nu îmi faci un masaj?
Off mă Pui, doar azi ţi-am mai făcut...
Da mă Pui, mi-ai făcut, dar aşa de bine e!
Îţi fac, dacă îmi dai un pupi!
Îţi dau mă Pui!
Pui!
Acum ce mai vrei mă Pui?
Nu ţi-ai tăiat unghile şi mă zgârii...
Mă Pui, dar pretenţios mai eşti...
Ştiu mă Pui, dar cum sunt un pui, mă găndesc că tu eşti ca un vultur, cu acele unghii şi vrei să mă sfâşii...
Stai liniştit acolo şi mai taci din gură!

Şi totuşi atingerea ei îl liniştea, se simţea în siguranţă...

6 comentarii:

anelise spunea...

o doamne :( se simtea atat de bine atunci cnd ii simtea atingerea pe spate si parca nu obosea niciodata din aceasta plimabre pe acel trup...

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

...cu ulei de busuioc...alungă neliniștea.

emmishor . spunea...

doi porumbei .. ;))

# Raluca. spunea...

# Doamneeee, cat de frumos!

Death Whisperer spunea...

Intr-adevar, lasata fara cuvinte :D

Apropo, Tlaloc, Soare sau Luna, ai un premiu pe blogul meu! :)

Little Thoughts spunea...

Superb, intradevar!
:X