luni, 9 august 2010

Ea ar vrea să înţeleagă această viaţă...


E foarte complicată, nu o pot înţelege...
Mereu ridică bariere când e supărată, şi totuşi ar vrea ca cineva să îi audă plânsul. Are un zâmbet draguţ...
Cel ce înţelege acum e de neînţeles... şi totuşi poartă o conversaţie, ar spune ce are pe inimă dar... se opreşte brusc, parcă ar cuprinde-o frica... mi-o imaginez având mâinile pe faţă ascundându-şi lacrimile...
Lacrimi ce îi inundă ochii, lacrimi sărate...
Oare ce îi lipseşte, oare ce o face fericită, ce lucru îi va aduce mereu zâmbetul pe faţă?
"Îmi pare rău, nu putem vorbi astăzi, o să vorbim mâine"-spuse ea pierdută în lumea ei...

Tlaloc nu poate să o facă să înţeleagă ce este viaţa, pur şi simplu viaţa este.

Astăzi sunt Luna, mâine poate o să fiu Soarele...

5 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Cand ajungi sa crezi ca ai reusit sa cunosti femeia, realizezi ca n-ai inteles nimic si trebuie sa o iei de la capat. Imprevizibilul ne acopera deseori fiinta si pentru barbati lucrul acesta poate parea bun sau rau. Iubim, plangem, luptam, ne aruncam cochiliile pe jos in numele dragostei si pana la urma imbracam din nou cochiliile. Nu-ti pot spune cu exactitate ce ne determina sa facem acest gest, cert este ca iar ne ascundem sufletul in fata voastra. Suntem complicate si trebuie sa supravietuim cu tot ce aduce aceasta stare/ atitudine. Partea buna consta in faptul ca va facem sa zambiti in momentul in care spuneti cu glas tare: n-am inteles nimic, dar vreau sa stiu mai multe despre ea.:)

anelise spunea...

as vrea sa comentez ceva insa nu pot...o inteleg pe cea de care spui tu.

Otilia spunea...

Femeile sunt complicate prin felul lor de-a fi, nu stiu daca exista in lumea asta un barbat care sa reuseasca sa inteleaga, poate doar asa, superficial.
Si da, ai mare dreptate cand spui ca ridicam bariere atunci cand suntem suparate, dar in acelasi timp am vrea sa fim auzite ca suferim.
Nu stiu de ce te-ntrebi ce lucru ar putea sa-i aduca mereu zambetul pe fata, nu cred ca exista asa ceva, si daca ar exista, nu ar fi un lucru...

La Rose Jaune spunea...

avem uneori tristeti pe care nu vrem sa vi le impartasim, pentru ca stim ca nu am fi pe deplin intelese de voi, barbatii... (ne complicam, nu-i asa?!)

Little Thoughts spunea...

As vrea sa pot sa spun ca numai fetele sunt asa, dar nu e adevarat... Uneori eviti o cearta, eviti niste vorbe..E greu...si mie mi'a fost greu pana m'am obisnuit cu modul lui de a fi...Uneori trece si o luna fara sa'mi vorbeasca deloc, doar pentru ca nu e pregatit sa'mi spuna ce are pe suflet..