marți, 20 iulie 2010

Un fograf fără poze...

Într-un colţ de bibliotecă ne punem viaţa la păstrat...

Toată lumea are un album foto, aproape toată lumea...
Îţi mai aduci aminte pozele acelea alb-negru, pozele acelea cu zimţi?
El nu are aşa ceva! El are o altă viaţă, o viaţă văzută prin ochii lui, momente imortalizate la apăsarea declanşatorului aparatului fotografic...
Oare el când o să fie în poze? E înconjurat de atatea momente surprinse, pe o mult prea sensibilă peliculă, poate sufletul lui e asemeanea unui film fotografic, daca nu şti cum să îl manevrezi nu o să mai poţi vedea...
Cu toate astea el păstrează albumele lui, animale, flori, peisaje...
De o să îl vedeţi pe stradă să îi zâmbiţi, o să imortalizeze acel zâmbet, el pentru voi se află în această lume...
Poate va veni o vreme ca cineva să îi facă şi lui o poză, o simplă surprindere a unui moment din viaţa lui... până atunci va privi mereu împrejurul lui pentru a crea aceste amintiri, care la un moment dat, vă va face să zâmbiţi, să tresăriţi sau să vărsaţi o lacrimă...

Tlaloc nu poate trăi fără aparatul foto...

Astăzi sunt Soarele, măine va fi ... o altă zi!

10 comentarii:

anelise spunea...

cred ca un moment cand fotograful va fi pozat este acela a nuntii lui.acolo fotograful devine un simplu om.

Tlaloc spunea...

@ anelise
posibil :)

iculici spunea...

nu ies din casă fără aparatul meu de pozat :)
de obicei, din 100 de poze, să zicem, dacă sunt în 3 e mult. îs aproape ca personajul tău :)

"AI ZÂMBIT AZI?"
CU DRAG,
.

ANM spunea...

Nu paraseam casa fara aparatul foto.. insa am vrut eu sa fac o afacere.. si mi`a sarit var pe obiectiv. Acum insa.. chiar si sters nu se mai inchid si deschid chestiile alea care protejeaza obiectivul.
Si mi`am adus aminte de pozele alb negru cu zimti. uuu..cate amintiri.

Tlaloc spunea...

@ iculici
am zambit :)

@ ANM
Sterge usir cu niste ulei de mecanica fina! :(

ANM spunea...

si daca mai tare il stric..
am cautat pe cineva care se pricepe.. nu exista. si unde am gasit e cam scump.
am sa astept pana strang banuti..:(

Tlaloc spunea...

Incearca cu e perie sau o periuta de dinti, daca e var o sa se duca :)

iculici spunea...

:)
în 2008 am fost în deltă. am luat, bineînţeles, aparatul. l-am lăsat oleacă pe cerceaf ... a bătut vântul ... a intrat nisip între obiectiev şi aripioarele care-l proteja. şi asta s-a întâmplat chiar în prima zi :))
l-am forţat... se deschidea greu...
când am ajuns acasă am continuat să-l forţez ...
în iarnă a cedat. au murit aripioarele.
"moş crăciun" a fost drăguţ şi mi-a adus altul (luat cu bani de pe cardurile mele hehehe ... adică, moşul am fost tot eu :)) ) pentru că nu puteam trăi fără aparat. ăsta nou nu mai are nici o aripioară, nimic. are căpăcel.
aparatul vechi l-am dus la un moment dat la un meseriaş care a îndepărtat aripioarele moarte, reînviind astfel aparatul :)
acum am 2. unul micuţ, fără aripioare, şi unul mai mărişor şi oleacă mai sofisticat, cu căpăcel protector. :)
le folosesc pe ambele. pe rând.
:)

CU DRAG,
.

just_me spunea...

pur si simplu minunat!!!....:)

ANM spunea...

Multumesc frumos de sfaturi. apreciez :)