joi, 29 iulie 2010

Tlaloc, de ce Tlaloc?

"Acum sunt mai pustiu ca totdeauna
De când mă simt tot mai bogat de tine
Şi-mi stau pe tâmple soarele şi luna
Acum mi-e cel mai rău şi cel mai bine" Emeric Imre-"Nebun de alb"

Sunt mereu întrebat de ce blogul se numeşte astfel, "de ce Tlaloc?"
Tlaloc este un zeu antic, un zeu al ploii, niciodată nu o să fiu un zeu dar pot să stărnesc o ploaie...
Aşa a luat naştere Tlaloc!
Un suflet ce stărneşte ploi...
S-a oprit din scris, şi-a închis blogurile... a stat aşa preţ de câteva luni, nu a putut rezista... în faţa imprevizibilului, a fost doborât la pămant, nu putea să rămâna în banca lui şi să se plângă, ce a făcut?... s-a ridicat, era aşteptat pe podium!
A început să scrie iarăşi, acum "Doar pentru nebuni", pentru oameni simpli, pentru cei care iubesc arta, pentru cei cu sentimente... A păstrat "Dialog cu o entitate" ca să poată uita...
Tlaloc, de ce Tlaloc?
Nu ştiu ce să răspund la această întrebare!

Ştiu că astăzi sunt Soarele, maine poate sunt Luna...

5 comentarii:

anelise spunea...

ploaia e trimisa de sus din ceruri Tlaloc!

Tlaloc spunea...

@ Alis
o ploaie de sentimente...

# Raluca. spunea...

Genial!

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Faptul ca ai revenit in blogosfera in hainele lui Tlaloc a fost pentru mine o mare bucurie. Mai ales ca observasem ca ai stins lumina pe blogurile tale. Si trebuie sa-ti marturisesc ca arta si-a pus amprenta asupra inimii tale definitiv. Imbratisari! :)

Tlaloc spunea...

@ Raluca
Multumesc!

@ Carmen
Nu am putut renunta, pentru ceva vreme doar v-am citit, eu nu o pot numi arta, (sunt in domeniul stiintei exacte, ca si arta ramane celalalt blog al meu)
sentimente si trairile unui om spuse poate pe o "limba" mai greu inteleasa
Te imbratisez cu drag!