miercuri, 9 iunie 2010

Pentru fiecare dintre voi!


Astăzi o să vă povestesc ceva, o poveste fără nume, o poveste uitată de lume...
Nu ştiu ce nume să îi pun, o pot numi "cuvântul" poate "fapta" sau pur şi simplu "viaţă", cert este ca toate au legătură cu ceea ce o să vă povestesc.
M-am gândit prima dată la cuvânt, câtă importanţă dăm cuvintelor noastre sau mai bine spus cât respectăm din ceea ce spunem, din ceea ce promitem, din ce vise am creat celor din jurul nostru...
Un cuvânt înseamnă foarte mult, pentru acela care are nevoie de el, să nu uitam, sunt şi oameni muţi! dar dacă ţi-aş spune un cuvănt străvechi, un cuvănt din vremea mea, atunci cand mai eram zeu, un cuvânt mayaş, l-ai înţelege, te-ar ajuta cu ceva? îmi cer scuze am uitat, vrei să spun un cuvânt pe care îl doreşti să îl auzi şi nu ce vreau eu să zic! te-ai întrebat vreodată dacă ai nevoie de cuvinte? desigur, ai nevoie de ele, fără ele nu am putea comunica, dar ai nevoie doar de cuvintele pe care le doreşti tu să le auzi, pe acelea pe care le înţelegi, pe acelea care îţi aduc o informaţie, pe acelea care te liniştesc...
Cuvintele, pentru anumite persoane, înseamnă un mod de a trăi, un dar, o vocaţie sau doar o formă de manifestare.
Cum spuneam mai sus, titlurile pe care am vrut să le pun, au legătură între ele.
Anumite cuvinte, care exprimă o acţiune din viaţa noastră, au legătură cu faptele noastre, nu poţi spune ceva şi să nu faci acel lucru, desigur mă refer, vorbind despre acest lucru la adevăraţii oameni.
Fapte, bune sau rele, mici sau mareţe...contează personalitatea fiecăruia, evoluţia mintală, actul moral...
Tu ce fapte ai mai făcut, fară să primeşti ceva în schimb, fără a avea un interes?
Şi ultimul titlu, ar fi fost "viaţa" au legătură toate acestea pentru că se întâmplă în viaţa noastră, faptele sau acţiunile noastre, vorbele sau cuvintele noastre, sau a celor din jurul nostru, ne crează stilul nostru de viaţă.
O să mă opresc aici deocamdată, restul e tăcere...
Desigur aceasta nu e o poveste dacă ar fi o poveste ar fi prea simplu, vreau ca voi să vă creaţi o poveste, voi să fiţi propria poveste, să vă treziţi dimineaţa, cu zâmbetul pe faţă, să fiţi nişte oameni simpli, să vă alegeţi cu grijă cuvintele şi cel mai important lucru să fiţi voi, să fiţi oameni, dimineaţa cand vă uitaţi în oglindă să nu vă puneţi o mască, să nu vă ascundeţi după deget...
Tlaloc vă salută, azi ca şi om...
În acest spaţiu vid unde cuvintele mi se leagă într-o postare, fară un rezumat pe vreo hârtie, vă doresc numai bine...
Desigur, astăzi sunt Luna, Soarele e prea arzător...

3 comentarii:

anelise spunea...

ai intrebat :"Tu ce fapte ai mai făcut, fară să primeşti ceva în schimb, fără a avea un interes?"
pai..i-am cumparat unui prieten o cartela cu numar pentru ca i se dezactivase cartela lui ca nu si-o platise. L-am sunat dupa ce am cumparat-o si ne-am intalnit. A fost foarte fericit cand a vazut cartela de la mine.Dar eu ma simteam si mai bine, pentru ca facusem ceva util

La Rose Jaune spunea...

ooo... destule... nu pot depune marturie decat cei care au beneficiat (intr-un fel sau altul) de pe urma mea... eu nu le nominalizez niciodata, pentru ca, pentru mine, venind din inima, nu au contat niciodata calculele acestea. cel mai important lucru, donat odata cu cele materiale, a fost sufletul meu... si nu-mi pare rau deloc daca, de cele mai multe ori, m-am inselat. este minunat sa poti ajuta. te ajuta sa te desavarsesti ca om.

Otilia spunea...

Am probleme cu netul si de-aia n-am mai postat si n-am mai comentat. revin in forta in curand!