vineri, 25 iunie 2010

O să trimit o stea!


Să nu plângi, eu o să fiu aici, o să îţi întind o mână de ajutor...

Nu pot să fiu aproape, cerul înstelat mi-e casa, tu preferi cerul albastru, acea culoare care numai ţie îţi place!
Închide ochii, încearcă să dormi, pune-ţi capul uşor pe perna moale, lasă-te cuprinsă de vise...
E greu când prima furtuna dărâma vise, ai curaj...
Nu pot să îţi dau sfaturi ci doar să te ascult, să înţeleg... să mă înţeleg...
O să îţi trimit o stea, să îţi lumineze calea, de sus din înaltul cerului ea va cădea, să ai grijă să o prinzi...moartea ei va naşte un vis!

Tlaloc îşi aduce aminte...

Astăzi o să fiu Luna...

6 comentarii:

anelise spunea...

alis iti multumeste pentru stea.

Otilia spunea...

N-am mai vazut de mult o stea cazatoare. As avea nevoie de una ca sa-mi pun o dorinta importanta. Dar ma-ntreb: de ce moartea unei stele trebuie sa nasca un vis? De ce nu, nasterea unei stele da viata la un vis?

Tlaloc spunea...

@ anelise
Cu placere!

@ Otilia
Pentru ca ceva trebuie sa se termine ca sa poata sa renasca ceva.
Atunci cand cade o stea ea moare, caderea ei duce la moarte.
M-am referit in aceasta postare la un final trist al cuiva, sau un viitor final, si o sa ii fiu alaturi deoarece si eu am trecut prin asta...
doar pot sa ascult sa "ma inteleg"
Mi s-a spus sa veghez asupra ei (deoarece eu sunt Luna si Soarele)
si atunci am spus ca o sa trimit o stea, o stea are magia ei, o stea indeplineste vise, o stea e fixa nu ca soarele si luna, o stea iti da speranta, si voi sacrifica din bolta cereasca o stea pentru fericirea ei, pentru linistea ei...

Tlaloc isi aduce aminte... candva si el... a avut nevoie de o stea...

Death Whisperer spunea...

Foarte frumoasa ideea de stea- protectie. Imi place cum scrii!

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

...din ghemul povestilor scrise de tine se nasc alte idei. Alte vise. Imbratisari de la o visatoare.

Tlaloc spunea...

@ Death Whisperer
Multumesc! bine ai venit!

@ Cub de gheata
Te imbratisez si eu