vineri, 18 iunie 2010

D


În fiecare zi se uita pe geam, se uita la soare, se uita la nori...
Îşi nota în calendar zilele ce treceau, le marca un x mare roşu, o culoare ce îţi sărea în ochi, calendarul era mic, de buzunar cum s-ar spune, îl ţinea in portofel...
Nu avea pasiuni, poate nu avu timp să le descopere, doar aştepta anotimpul vieţii...
Se gândea mereu la ele, frumoase, colorate, pline de viaţă, frumos mirositoare, parfumul lor te facea să visezi, să zâmbeşti, să pluteşti... rouă dimineţii le mângâia, albinele le îndrăgeau...
Erau tot ce îi trebuia să o facă fericită!
Azi dimineaţă a ieşit la ele, să le ude,le privi cum stau frumos aranjate pe balcon, în lădiţe... le spusese "bună dimineaţa!"

Tlaloc o cunoaşte pe D.

Anumite pasiuni ne fac fericiţi, lucrurile simple ne fac fericiţi, ne fac să zâmbim!
Astazi din spatele norilor Soarele mi-a zâmbit...

14 comentarii:

iculici spunea...

D
... frumos. e tare draguta D. imi place mult D si-mi place si pasiunea ei.

tu AI ZAMBIT AZI?
CU DRAG,
.

Otilia spunea...

Ce bine ar fi daca o multime de flori frumoase, colorate, pline de viata m-ar face sa visez, sa zambesc, sa plutesc. Mie nu-mi place sa primesc flori, pentru ca ma gandesc ca au fost sacrificate pentru mine si se vor ofili. Imi plac calele in mod special dar si ele se ofilesc din pacate.
Eu nu am zambit astazi, sper ca tu ai zambit!

La Rose Jaune spunea...

ce frumoasa este viata privita printr-o perdea de flori!

iculici spunea...

OTILIA, de ce nu ai zâmbit azi???
TREBUIE să ZÂMBEŞTI în fiecare zi !!!! indiferent cum ţi se pare a fi ziua respectivă, ZÂMBEŞTE!!! cu siguranţă va fi mai frumoasă.
o prietenă de-a mea are o vorbă: "zâmbeşte! mâine poate fi mai rău sau poţi rămâne fără dantură!" orice ar fi, ZÂMBEŞTE! ... unde mai pui că e şi gratis :)
e atât de simplu ! încearcă şi tu ! :)

CU DRAG,
.

dolceneea spunea...

Imi plac florile enorm, reusesc sa-mi cumpar de cate ori am ocazia... Am sensibilitatea unei flori cateodata iar daca mi se intampla sa nu fiu apreciata pe cat ar trebui ceea ce mi se intampla cam des, ziua aia nu trece fara ca macar sa imi ofer ceva frumos... O zi minunata.

Otilia spunea...

Iti multumesc Iculici, voi incerca ... acum zambesc!

Otilia spunea...

Iti multumesc Iculici, voi incerca ... acum zambesc!

anelise spunea...

Tlaloc, astazi cum esti?

Tlaloc spunea...

@ iculici
Multumesc, D e o fata mai speciala, are ceva anume... dar deajuns cu datul de amanuntul :)
Zambesc in fiecare zi, si la randul meu intreb pe altii daca ei zambesc
:)

@ Otilia
Sper ca sa ai parte de zambete, de vise... de tot ce e mai bun

@ La Rose Juane
viata intradevar e foarte frumoasa!

@ dolceneea
Sper ca fiecare floare sa iti aduca un strop de fericire, ai grija de tine si de sufletul tau, te imbratisez cu drag!

@ anelise
acum sunt cu nasul in carti mai am doua examene si o sa revin in forta :)
Mereu o sa fiu un simplu om!

anelise spunea...

mult succes atunci!!

anelise spunea...

mmm tlaloc e un simplu om? nu asta vroiam sa aud :P tu esti Soarele si Luna ai uitat?

deny1602 spunea...

Si mie imi place D... pare atat de firava si de naiva. Dar oare chiar asa sa fie? Imi plac si fluturasii albastrii... cu rosu aprins.

iculici spunea...

multă baftă!

:)
CU DRAG,
.

Tlaloc spunea...

@ anelis, iculici
multam!

@ deny
D este o fata cu un suflet special, fluturasii cu acel albastru :)