luni, 10 mai 2010

Ea a venit pentru mine...


Razele Soarelui m-au atins uşor, Luna mi-a zâmbit!

Astăzi m-a trezit o nimfă, avea părul roşcat, bălai... urechile ascuţite şi cu ochii mari... A venit din inima pădurii să îmi dea "bună dimineaţa", a venit special pentru mine, era o nimfă driadă, o nimfă a pădurilor... M-a trezit cu un sărut gingaş pe obraz, mi-a zâmbit drăgăstos... Mi-a spus să nu mă tem, nu m-am temut era aşa de seducătoare.... Mi-a prezis viitorul, era aşa cum m-am aşteptat, în culori vii...


Tlaloc e zeu, zeilor le plac nimfele...

Un anumit moment din viaţă îţi dă de ştire că ceva se va schimba...


Razele Soarelui m-au atins uşor, Luna mi-a zâmbit!

6 comentarii:

Otilia spunea...

Nimfa ta seamana mai mult cu o elfa care salasluieste in inima padurii... Sper insa ca Tlaloc sa aiba parte de un viitor pictat in culori vii, asa cum ti-a prezis cea care a venit doar pentru tine!

Tlaloc spunea...

nimfa sau elfa e cam acelasi lucru, aceasta entitate elf se folosea mai mult in tarile nordice :)
Toti avem viitorul pictat in culori vii trebuie sa acceptam acest lucru si sa nu renuntam la acest lucru minunat numit a trai, fie ca jumatate din culorile mele sa ajunga si la tine, acele culori din care sa rezulte bucurii

kid4ever spunea...

frumos ai sris :)

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

...asa a facut si muza in cazul scenariului gandit de mine. iti multumesc pentru gest.

Tlaloc spunea...

@ kid4ever
multumesc

@ Cub de gheata
placerea a fost de partea mea

lumi spunea...

Trimite-o si la mine ,poate se schimba ceva,foarte frumos,felicitari