duminică, 9 mai 2010

... de un punct.


Soarele stă ascuns după nori, Luna o să apară şi ea...

Astăzi am desenat cercuri, le-am desenat acolo sus, unde nimeni nu le poate atinge, în ele am lăsat câte un pescărus, ţi-am spus că îmi plac pescăruşii?
Astăzi am desenat cercuri, în nisipul fierbinte al mării, am făcut şi un zid împrejurul lor ca valurile să nu le şteargă, în ele am lăsat câte o scoică, ţi-am spus că îmi plac perlele?
Astăzi am desenat cercuri, într-o câmpie, căprioarele m-au urmărit cum le-am făcut, ochii lor vroiau să îmi spună multe, în ele am lăsat câte o floare... şti că pot să ascult?
Astăzi am desenat cercuri, din pietricele, în ele am pus o bucată de lemn, şti că lemnul are viaţă?
Astăzi am desenat cercuri, pe hârtie, de diferite culori, în ele am pus un punct cu un creion...
Astăzi am desenat un singur cerc, din ce este făcut nu ştiu, nimeni nu vrea să îmi spună, în el am rămas doar eu...

Tlaloc o să deseneze un pătrat si în acel pătrat o să pună un cerc..

Astăzi am privit un fluture, în jurul lui am desenat un cerc.

Soarele stă ascuns după nori, Luna o să apară şi ea...

Niciun comentariu: