miercuri, 5 mai 2010

Cu mii de cuvinte deşarte noaptea s-a încheiat...


-Pui?
-Da Pui!
-Şti ce zi e astăzi?
-Nu... cred că e joi.
-Pui, în primul rând e miercuri şi în al doilea rând eşti un uituc!
-Pui, mai uită omul... mă ierţi?
-Da, mă Pui, dar tu uiţi cam multe, te iert pentru că îmi eşti drag!
-Offf, mă Pui... îmi dai un pupi?
-Numai unul?
(el stă cu o faţă nevinovată, aşteptând acel pupi)
-Pui, astăzi e o zi specială!!!
-Şi eu de unde să ştiu..........

"Astăzi întradevăr e o zi specială, nu pot uita această zi, este ziua când inima mea s-a oprit din bătăi... nu bătea simultan pentru amândoi..."-spuse el în gând.

5 comentarii:

Otilia spunea...

Nu urasc nimic mai mult decat apelativele astea mieroase, mai ales cand au loc in public si pe un glas lingusitor. Mare dreptate ai ... mii de cuvinte desarte!

iculici spunea...

ştii că mi-era dor de dialogurile cu "pui" ? nu.

ti pup.
CU DRAG,
.

Tlaloc spunea...

@ Otilia
Intradevar sti despre ce am vrut sa spun.

@ iculici
daca nu stiam, acum stiu cu siguranta.
cu cat sunt de "frumoase" in spatele lor se ascunde ceva apus, in care a ramas doar o amintire, o entitate, asa cum imi place mie sa ii spun.
te pup si eu

iculici spunea...

de la primul dialog am ştiut că sunt ascunse chestii multe, unele -poate toate- spuse la un moment dat, altele poate nespuse atunci.
pe toate le-am descoperit. :)

"AI ZÂMBIT AZI?"

CU DRAG,
.

Tlaloc spunea...

@ iculici
in fiecare zi zambesc!
aici in acest spatiu vid poate par mai inchis in mine...
toate postariile au ceva printre randuri, toate arata sau explica ceva
acum pentru tine o sa zambesc mai mult :)