miercuri, 12 mai 2010

Acelora cărora...


Astăzi Luna îi mulţumeşte Soarelui.

Mulţumesc Creatorului! până la urmă şi un amărât de zeu a fost creat de El...
Îi mulţumesc destinului pentru că m-am născut aşa cum sunt, cu ochii privind in zări...
Mulţumesc luminii Soarelui că nu mă ocoleşte şi deasemenea fiarelor sălbatice care mă ocolesc...
Celor care în momente grele m-au părasit, le mulţumesc şi lor, acum vă cunosc cum sunteţi...
Mulţumesc încrederii mele şi calmului care nu m-a părasit...
Mulţumesc "driadei" care mi-a prezis viitorul...
Îi mulţumesc umbrei mele...
Iubirii deasemenea îi mulţumesc chiar dacă jocul ei nu a fost corect...

Mulţumesc cuvintelor care nu mă părăsesc şi mă ajută!
Ţie cititorule îţi mulţumesc că ai trecut pe aici, pentru că ai avut răbdarea şi ţi-ai consumat timpul citind aceste postări "Doar pentru nebuni" , aceste simple si complicate cuvinte şi nu numai!
În mod special mulţumesc Otiliei, Carmen(pe voi fetelor nu o să vă uit niciodată, vă mulţumesc pur şi simplu pentru existenţa voastră!), Z(o zâmbăreaţă, cineva special), îţi mulţumesc iculici, astăzi am zâmbit! vă mulţumesc şi vouă celor care o să treceţi pe aici, aceia pe care încă nu vă cunosc şi unei persoane P. Şi voi cei care mă urmăriţi!

Tlaloc vă mulţumeşte!

Astăzi Soarele îi mulţumeşte Lunii.

4 comentarii:

kid4ever spunea...

cu placere :D

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, dar si pentru povestile ce iau nastere dupa fiecare postare a ta. Esti una dintre persoanele care ma inspira constant. Iti multumesc, soare suspendat pe un cer viu colorat! Hugs.

Otilia spunea...

Intr-o zi ai sa fii mai presus decat Soarele si Luna la un loc, ziua aceea nu este departe caci in sufletul tau salasluiesc mii de sori si cerul instelat luminat de luna. Esti o persoana aparte, care prin simpla lui prezenta depaseste si Soarele si Luna, tu pentru mine in lumea virtuala esti Luceafarul.

Tlaloc spunea...

@ all
Sunteti niste dragute!