miercuri, 21 aprilie 2010

Complicat!


Astăzi sunt puţin din fiecare, Luna şi Soare...

Poate eu sau doar cineva….


N-am dorit nimic din viaţa asta...
Aş fi vrut un strop de lună din toată lumina de pe cer!

Rămân un solitar...
Aripile de înger nu scot sunet!
Tu dormi liniştită în patul tău imens....”Eşti fericită?”
Cândva eram tot cel de acum doar....acum puţin mai obosit!
Vorbesc o limbă atat de îndepartată de tine şi atât de străină, pe care nimeni nu a reuşit să o înţeleagă... nici măcar “tu”....

Tlaloc o să împraştie praf efemer închis între “soare” şi “lună”...

Astăzi sunt puţin din fiecare, Luna şi Soare...

7 comentarii:

Otilia spunea...

Si mie mi se pare de multe ori ca vorbesc o limba atat de indepartata, incat cei de langa mine nu o inteleg. A intelege neintelesul celor spuse de mine este mare lucru, Tlaloc intelege... ma plec umil in fata ta cititorule! Si eu iti multumesc...

dolceneea spunea...

Atunci cand esti intelegator, plin de rabdare nu ti se apreciaza bunele intentii si esti calcat in picioare! Cel mai dur sentiment e atunci cand devi invizibil acolo unde candva erai totul. Vezi daca vorbesti in Chineza, Yoruba, Somali, Swahili si Rwanda cu lumea...asa patesti! Limba e de vina domne', limba !!! :)))) Ps: Multumesc pentru intelegere.

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Vorbim, vorbim si tot vorbim si pana ajungem la un inteles comun, timpul se misca pe langa noi si cu noi, lasand urme vizibile. Astazi suferim de virusul comunicarii din care am uitat un element important, de baza chiar, intelegerea. Desi rostim aceleasi cuvinte, nu percepem la fel. Ramanem mereu niste straini din multe puncte de vedere. >:D<

Hălăţel spunea...

"Aş fi vrut un strop de lună din toată lumina de pe cer!"

Si eu as vrea asta.

richard spunea...

Un toltec pe blogul meu, ha.

Tlaloc spunea...

@ Otilia
Poate suntem pe aceasi lungime de unda. Eu iti multumesc!

@ dolceneea
Asa este, trebuie sa comunicam aceasi limba, fie ea o limba scrisa, vorbita sau doar priviri, sa "vorbim" acelasi mijloc de comunicare
Placerea a fost de partea mea sa te lamuresc!

@ Cub de gheata topit dupa zambete
am observat si eu acest lucru, in primul rand lumea a uita sa asculte apoi sa comunice.

@ Hălăţel
Stai intr-un loc intunecat si lasa lumina lunii sa te mangaie

@ richard
si totusi un simplu om :)

Autumn spunea...

Interesant mod de a scrie!