vineri, 9 aprilie 2010

Atenţie!

Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

Viteza...

Apăs pedala de acceleraţie... viteza e tot ce mi-a rămas...

E noapte, sunt singur pe şosea, acul kilometrajului îmi arată puţin peste 115 km/h.
Adrenalina şi forţa combustiei e tot ce ma face diferit de spaţiu şi timp...
Nu ascult muzică ci doar turaţia motorului, cuplajele roţilor motoare...

Tlaloc conduce, uneori cu viteză...

Cu fiecare apăsare a pedalei de acceleraţie vă puneţi viaţa în pericol, cu fiecare treaptă superioară de viteză puneţi şi viaţa celorlalţi în pericol, să fim prudenţi!

Voi conduce singur în liniştea nopţii...


Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

5 comentarii:

Hălăţel spunea...

N-am cuvinte pentru filmulet..

dolceneea spunea...

Suntem evolutia. Suntem intr-o continua goana dupa mistere de orice natura. In curandul apropiat vom atinge apogeul in tehnologia stiintei moderne. Da, asa e viteza ucide! Ne place sa traim la risc, sa ne etalam noile achizitii in materie de automobile, sa facem concurenta, sa simtim ca avem aripi si ne luam zborul, sa apasam acceleratia si sa testam animalul din noi, insa nu ne gandim la consecinte. Poate viata ta nu conteaza atat de mult dar daca in masina ta mai ai cateva persoane? Nu cred ca ti-ai dori sa ai pe constiinta pe tot restul vietii tale niste suflete nevinovate. Cu totii avem o destinatie, unii dintre noi o numim " acasa ". O bucurie de moment te poate costa o viata de regrete. Mai bine ajungi mai tarziu " acasa" decat niciodata...

Otilia spunea...

Sunt de acord cu tine ca trebuie sa fim atenti la volan, eu sunt un sofer prudent, cu destui kilometri la bord, dar imaginile din videoclip sunt de-a dreptul socante. Si acum am un mare gol in stomac, nu stiu cand o sa-mi revin!

La Rose Jaune spunea...

Rose doar ce a mers ieri cu 180 km/h... Nu s-a mai gandit la nimic.

Tlaloc spunea...

@ Hălăţel
E trist, totusi de aceea trebuie sa fim atenti cand suntem la volan.

@ dolceneea
Intradevar suntem niste lenesi, pe langa faptul ca poluam mediul ne-am invatat in masina...
Cand sunt cu alte persoane in masina conduc legal(ma refer la viteza) in rest daca am soseaua libera imi place sa simt putina adrenalina.

@ Otilia
Impactul filmuletului trebuie sa fie mare, prea multe accidente, prea multi oameni nevinovati...

@ La Rose Jaune
Mai mult de 140 nu m-am dus niciodata, am fost cu cineva care a condus cu 240 km/h nu eram cu "morcovul" ci eram "cu morcovul plus iepure"