marți, 30 martie 2010

Pentru tine!

Astăzi sunt Soarele, mâine poate sunt Luna...

Cum somnul pentru vise e făcut, în sera asta nu o să dorm ci o să te ascult...

Cândva aveai câţiva ani, acum eşti un pic mai mare...

Nu voi putea îndeplini vise sunt şi eu un visător, nu pot duce la împliniri dorinţe, am şi eu lipsuri... pot doar să te ţin minte aşa cum eşti, aşa cum ai fost, cu faţa luminată, cu zâmbetul pe faţă.                                                                                      Norocul cerului e Luna... Soarele e doar alinarea...                             

   De ce-ai fi tristă?!                                                                                                           Nu fi tristă! când soarta aşa vrea să fie, cine sunt eu?                                                      Nu stinge lampa alba ce îţi luminează calea, aşteaptă...

Tlaloc îţi spune "La mulţi ani!"  Mă voi ruga ca fericirea să îţi fie alături.

De aici din departare, cum somnul pentru vise e facut,  nu o să dorm, ci o să te... ascult.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Astăzi sunt Soarele, mâine poate sunt Luna...                                                               

2 comentarii:

dolceneea spunea...

M-am aventurat intr-o lume plina de cinism unde singura mea arma e rigiditatea. Dar dincolo de asta sunt in cautarea drumului meu. Am puterea si raman la inconstienta ca ceea ce caut eu se va gasi. Faptul ca vad clar diferenta dintre vis si realitate imi spune ca 22 de ani de vise nu au fost in zadar. Anii trec si inca am varsta pe care vreau s-o am... Sunt o visatoare!

Tlaloc spunea...

Ma bucur sa stiu ca nu iti pare rau de ceea ce ai trait si ca iti place varsta pe care o ai.
Toti trebuie sa facem la fel, fiecare varsta are semnificatia ei, a suma de zile, saptamani, luni in care am adunat experiente, frumoase sau mai putin frumoase.
O viata plina de bucurii!