luni, 8 februarie 2010

Mamă, tată... nu mă lăsaţi singur!....

Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

Şi cum voi rămâne mereu la ideea că omul este un animal, îmi dau seama că animalul e mai presus ca omul...

-Ăla micu, îl şti pe ăla micul de suflă greu?
-Da, sufla pentru că imbecilul de taicasu, bolnav la cap şi dus cu pluta, marele cocoş din ogradă, taurul comunal, manelistu lu peşte... prăjit, vai de mama lui care l-a crescut, educaţia lui bogată, sufletul lui milos, în felul următor îşi tratează copilul...

Tlaloc nu înţelege oamenii care îşi tratează astfel şi în mai multe feluri asemanătoare copilul.

Dacă şi o palmă i-ai dat copilului tău sau a altcuiva, nu uita, şi tu ai fost cândva copil, foloseşte dragostea de părinte pentru a-l creşte şi nu dictatura!
Dacă chiar nu poţi să fi părinte foloseşte acel "bostan" ce se mai numeşte şi cap! Intră aici.

Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ştiu unde-ai găsit poza dar regret că taman acuma m-am aflat să citesc. Mi-e rău. Pe de altă parte, mă ruşinez că fac parte din aceeaşi specie cu acest ,,biped".
Q.

EmmE spunea...

urat.. urata poza.. cum sa te urci pe un copil.. oameni fara judecata nu au nimic in capul ala pe care l-a dat Dumnezeu.. deci foarte urat.. no comment.. fara cuvinte.

Hălăţel spunea...

Groaznica poza!:|

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Suntem multi care avem obiceiul de a arata cu degetul si prea putini care reusim sa schimbam ceva in lumea aceasta. Poza este graitoare, ca si multe din informatiile la care avem acces zilnic. Ideal ar fi ca unele gesturi absolut urate sa inceteze.Ideal.Dar cum? Cand animalul din noi iese la iveala intr-un mod atat de rusinos!!! Zilnic ma intreb cum as putea sa schimb lumea si mentalitatile ce ma inconjoara. Inca, n-am solutia. Poate ma ajutati voi.

Tlaloc spunea...

@ All
Intradevar foarte urata imaginea din poza, si totusi ce suntem, animale sau oameni?