duminică, 7 februarie 2010

Dar tu, ce mână ai?


Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

Câtă încredere ai într-o mână? Eşti dispus/ă să îţi laşi soarta în mâna cuiva? O mâna îţi poate da ajutor, te poate salva, cu două mâini te rogi, îndrumi...
Azi ai sărutat mâna ce te mângâie...
Mâine o să mai saruţi aceaşi mâna... care te va lovi?

Tlaloc ştie că un lucru poate să îţi facă bine... dar şi rău...
Încrederea şi respectul sunt două mari virtuţi în viaţa pe care o trăim.

Astăzi sunt Luna, mâine poate sunt Soarele...

7 comentarii:

Hălăţel spunea...

Hmm la cursurile de teatru,proful mereu ne spunea despre cat de importante sunt mainile noastre,numai ca noi nu ne dam seama niciodata de asta.Ne punea sa facem diferite exercitii,care din exterior puteau parea penibile.Numai daca faceai acele exercitii cu mainile,simteai cu adevarat ca nu sunt deloc penibile si ca mainile sunt cu adevarat minunate.

iculici spunea...

MÂNA MEA...
MÂNA MEA AJUTĂ ŞI FACE BINE.
DA' ... UNEORI, RAR, FACE ŞI PUŢIN RĂU... FACE RĂU DUPĂ FOARTE MULT TIMP, DUPĂ CE A FOST LOVITĂ DIN TOATE PĂRŢILE, FĂRĂ MILĂ.

ŞI ... MÂNA MEA POATE VINDECA ("DOMNIŞOARĂ, AVEŢI O MÂNĂ DE AUR!"), POATE SALVA VIEŢI :) ... ÎMI IUBESC MESERIA :)

iculici spunea...

ÎMI PLACE MULT SĂ FOTOGRAFIEZ MÂNA, MÂINI. AM CÂTEVA IMAGINI FAINE... :)

Tlaloc spunea...

@ Hălăţel
Dupa finozomia mainii ne putem da seama cum este o persoana

@ iculici
Ma bucur ca ai o "mana de aur"
iti doresc ca la randul tau ca o mana sa te ajute mereu

Leo spunea...

Leo a invatat ca nu orice mana intinsa spune adevarul. Ca orice mana spune o poveste, daca o privesti cu atentie. Ca sunt putine maini croite pe masura mainilor tale, deci nu toate te pot lua de mana cand ai nevoie. :)

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Fiecare are o poveste scrisa in acele linii fine care ne traseaza palmele. Unii se regasesc in acea poveste, altii, mai cauta sensuri. Imbracata, in hainele omului care ajuta indiferent de conditiile meteo sau de timpul liber, ce mi se pare ca se tot scurge printre propriile-mi degete, pot spune doar ca este bine, nu si reconfortant, intr-o societate ce promoveaza non-valori, si-si uita inecata in praf cultura si istoria. Avem multe de schimbat si altii nu pot schimba asta in locul nostru.

Tlaloc spunea...

@ Cub de gheata topit dupa zambete & Leo

Mereu am spus ca mainile unei persoane iti pot spune multe...