marți, 2 februarie 2010

Caut geniu!


Astăzi sunt Soarele, mâine poate sunt Luna...

Mi-am dat seama că nu sunt geniu, nu putem fi genii toţi...
O problemă complicată mi-a dat de cap zilele acestea, reduceri, simplificări, artificii de calcul, şiruri... până la urmă tot nu am putut ajunge la rezultatul la care mă aşteptam... IQ-ul trebuie să fie peste 120, sincer nu îmi place să mă dau bătut, după vreo 6-7 pagini de calcule încă nu am ajuns la rezultatul dorit...
Vrem să ne întindem, oare cât de mare ne este plapuma? dar dacă nu ne întindem nu ne dăm seama de mărimea ei, dacă ne întindem prea mult poate o să cădem din pat, sau poate dăm de altcineva în pat...
Ţeluri de atins, curaj, încredere în sine...
Tlaloc chiar dacă nu îi place, o să continuie la exercitiul lui, ştiu că îi dă bătăi de cap, nu cunoaşte să renunţe la ceva, merge tot înainte, îi plac lucrurile complicate...

Astăzi sunt Soarele, mâine poate sunt Luna...

8 comentarii:

Tlaloc spunea...

daca vreti dureri de cap si va credeti genii tlalocsoare@yahoo.com
dati un mesaj si va trimit testul :)

PS nu sunt si nu voi fi pe mesenger de pe aceasta adresa :)

Lia spunea...

Mie îmi place că nu renunţi.
Cât despre test, cred că o să-ţi fac mâine o cerere scrisă pe adreasa aia de mail.

PS: nu trebuie să te crezi geniu, ca să îţi placă testele de genul asta :P

Leo spunea...

Vai, ce cosmar. Dupa ani de la terminarea scolii, inca mai visez ca sunt in stare de corijenta la matematica. (desi n-am fost niciodata, hehe...)
Sa ne spui daca ai izbandit !

La Rose Jaune spunea...

Din cand in cand tre' sa ne mai facem cate o evaluare... oricat ar fi de crud. Nu vei gasi niciun geniu printre noi, cred. Eu sunt sigur o semidocta. Deci ies din hora...

Tlaloc spunea...

@ Lia
Nu e stilul meu sa renunt :)
cu mare placere o sa ti-l trimit

@ leo
Matematica nu a fost punctul meu forte dar mi-a placut, tie nu iti trebuie prea multa matematica, ai darul scrisului :)

@La Rose Jaune
Poate nu o sa gasesc pe cineva, sper totusi sa gasesc sau sa fim impreuna un singur geniu :)

Hălăţel spunea...

Heei ce Tlaloc curajos :>

Tlaloc spunea...

Am gasit si raspunsul, am gasit si geniul (nu eu )

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

In timp ce unii dintre noi cauta genii pentru a-si spori profitul afacerilor detinute, altii incearca sa-si descopere propriile limite. Geniile nu pot fi intelese, ca multe alte lucruri din aceasta lume. A incerca sa fii unul, nu este usor. Am fost numita "geniu" de profesoara care m-a meditat la matematica pentru a intra la unul dintre liceele bine cotate din capitala, profesoara care nu putea sa inteleaga modul meu de a calcula tot felul de probleme complicate, unele dintre ele date la olimpiade. Cand i-am explicat ca stiu formulele, dar nu-mi place sa ajung repede la rezultatul final, mi-a spus ca ea nu s-ar fi gandit niciodata la acei pasi, daramite la solutiile nastrusnice scrise pe hartie care ma duceau la rezultatul final corect. S-a amuzat la culme cand i-am spus ca eu umplu acele randuri si ma gandesc in acelasi timp la versuri. A ajuns intr-un final la concluzia ca sunt doar o filoloaga indragostita de matematica. Si asa am ramas de atunci. :)